onsdag den 3. august 2011

En gave til en lille ny....

Min dejlige veninde har bestilt en gave, til hendes venindes lille ny baby pige! Bestillingen lød på en babyhjelm og en suttesnor, og så måtte jeg ellers selv bestemme designet.

Hun skal hjælpe os med at lave mad til vores fest på lørdag, og så kunne vi bytte lige over, så jeg tilgengæld lavede denne gave for hende :D Dejligt at man kan bytte og dele med ens færdigheder!

Her er resultatet...
1 vendbar hue, syet i brunt, gråt og retrostoffer, med en svale applikeret på den grå side.
1 suttesnor hæklet i mørk rosa bomuldsgarn med rosestof på.





5 kommentarer:

Misemor sagde ...

Er det ikke morsomt når de rundt deg setter pris på hjemmelagede gaver?
Ha en flott aften og deilig fredag. =)

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

Nej hvor er det bare fint! Jeg kommer altså også og hjælper med maden, hvis det indkasserer så fine ting :-)

Mette Kathrine sagde ...

Misemor - jo det er rigtig dejligt. Jeg oplever ofte at folk bliver mere glad for dem, end hvis jeg havde købt noget i en butik.

Denise - he he det kunne da være vi skulle lave en byttehandel en dag :D

Pimp me up! ... on detour sagde ...

simpelthen så fine begge dele! Hurra for det :-)

1001ting sagde ...

Kjempe fine ting. Og så kjekt å få hjemmelagde gaver!