lørdag den 13. august 2011

Blog picnic på sydsjælland!!

Ahhh sikke en dejlig dag, og dejligt at være hjemme på sofaen, hvor jeg kan nyde min lækre goodiebag og tankerne om en rigtig dejlig dag, i godt selskab med skønne kvinder!

I dag var jeg nemlig til Blog picnic i et telt i Lauras have. I samarbejde med Sarah, holdte de en rigtig hyggelig blogpicnic. Der var hygge, kaffe, kage, frugt og tombola (hvor jeg desværre ikke vandt noget, men pengene går til et godt formål!)

Dejligt at møde nogle af de søde bloginder, man kigger forbi engang imellem. Der var både nye og "kendte" ansigter/bloggere. Alle havde medbragt godt humør, nogle lidt krea og ellers kørte snakken og lodtrækningen på bedste vis.

Her er lidt billeder fra dagen og det lækre indhold fra goodiebaggen...




Bordet med de lækre præmier i tombolaen - godt arbejde Laura og Sarah med at samle alle de fede præmier ind!!



hyggelige flag (jeg brugte nogle magen til, til vores sommerfest - de er geniale)


der blev samlet over 3000 kr. ind til Giro 413 - cool ik?? Næsten helt retro!
Pengene går til danske børn, der lever under svære vilkår!



åååh jeg nåede lige at få et billede, af den flotte blogpicnickage!



mine uheldige IKKE-VINDER-LODDER!!!!!


Til gengæld fik jeg denne fine goodiebag med mig hjem...


Hækle-hotdog kit fra Laura Linder


mit eget tilskud til goodiebaggen - en uro med harlekintern


tørklæde med stjerner fra Mimic Copenhagen


Taske/tunika/kjole fra Katvig


Søde hårnåle med blomster fra Line - Cloud Cake


stofstykker fra Dorte Pimp me up on detour


hæklenål fra Søstrene


Afrikanske træknapper fra Butik unik i Næstved


lidt forskelligt...


Opskrift og lidt stof til cupcaketaske fra Mischa Stof og Hobby i Vordingborg


Pung fra Unikarina


lille gris fra Tinas hjem


Refleks fra Green Cotton


Saml selv ugle klippe ark fra Jane - Brilleting


16 kommentarer:

Heidi-Æblekinder sagde ...

Tak for en hyggelig dag til blogtræf- og tusind tak for dine fine ting i godiebaggen

Mette Kathrine sagde ...

Jeg siger også mange tak for en skøn dag :D Og selvtak, håber den kunne bruges :D

KGaardsted sagde ...

Hold da op! Sikke en lækker goodiebag! :)
Dejligt, at i havde en god dag! :)

Micha sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig dag :)
KH Micha

Auvills univers sagde ...

Tak for en hyggelig dag!!!!

Mette Kathrine sagde ...

Ja meget meget dejlig goodiebag!!
Og selv tak, til jer der var med. det var super hyggeligt at møde jer. Men tiden fløj og vi nåede jo ikke at snakke allesammen. Håber vi får chancen en anden gang :D

Heidi-Æblekinder sagde ...

Hej Igen!
Håber det er ok jeg har linket til dig i mit indlæg :)

Mette Kathrine sagde ...

Heidi - det er ALTID okay at linke til min blog ;D hi hi

*lume* sagde ...

Ej hvor kan man få fat i den søde refleks henne? Og hvor lyder det som et hyggeligt træf. Mvh dorthe

Mette Kathrine sagde ...

Dorthe - refleksen er fra Green Cotton. Ellers kan du prøve at høre Laura og Sarah hvordan de har fået fat i den :D

Fru hygge sagde ...

Ej hvor ser det altså hyggeligt ud - næste gang VIL jeg altså med til Blog picnic:)

Søde Mette, er du klar til at starte på arbejde i morgen?..

Nyd din søndag, og hyg dig sammen med familien!

Kh. Mette

ps. jeg skal snakke julemarked med dig, næste gang vi ses

Maj♥ sagde ...

Det var vel nok en hyggelig dag - skønt at møde en masse mennesker med fælles interesser! Og SKØNT at falde over sådan en dejlig blog som din! Er fluks blevet fast læser!!!

Misemor sagde ...

Wow så mye flott du har fått med deg fra picnicen. =) Kos deg resten av helga også. =)

Mette Kathrine sagde ...

Mette - ja du må altså med næste gang, det er lige noget for dig :D

Maj - Du er meget velkommen, jeg har også været forbi din fine blog og melde mig som fast læser :D

Misemor - ja det var jo ren gaveregn :D Dejligt!!

Gitte sagde ...

Tak for sidst og tak for dit fine bidrag til goodiebaggen - den kommer op og hænge på børneværelset;-)

Sophia sagde ...

Super fine billeder. Hvor finder i den slags arrangementer?