mandag den 15. august 2011

2 års bryllupsdag og photochallenge #15

Vi har simpelthen 2 års bryllupsdag i dag! Her har i dagen, i et udpluk af de mange fantastiske billeder vi fik taget den dag, af ham her! Jeg kombinerer lige med dagens photochallenge - "my shoes", det bliver mine brudesko!





Anna var selvfølgelig brudepige. Jeg elsker dette billede, hvor hun helt bogstaveligt, hænger i mors skørter! Hun synes brudepigebuketten var lidt skræmmende.


jeg blev fulgt op af min dejlige storebror



Vores fantastiske præst spørger vidst Jacob, om han er nervøs....


Vores smukke Vor frue kirke, hvor begge vores børn også er døbt



mand og kone, ad kirkegulvet vandrer






de søde brudepiger, Anna og hendes kusine Christel





jeg er vild med billederne i stenene






13 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Sikke smukke bryllupsbilleder. Og hjertelig tillykke med bryllupsdagen !

frk.regnbue sagde ...

Stort tillykke:-) sikke nogle SKØNNE billeder. Kh Christina

Juliabsn sagde ...

Hvor smukt! ih, jeg vil også gerne giftes!

Jeg elsker når folk viser bryllupsbilleder, sådan at jeg rigtig kan sidde og drømme mig hen i en anden verden.

Kh Julie

Demselv sagde ...

Nåhhhhhh, hvor er i SMUKKE.... og SÅ fotogene begge to - dejlige billeder at se tilbage på... tja, det må da være lige før man går hen og bliver en smule nyforelsket er det ikke??? :o)

De kærligste hilsner
Jill

Tine sagde ...

Åhh hvor smukt! Sikke nogle flotte billeder fra den store dag! Bliver helt rørt...

Stort tillykke med bryllupsdagen!

Vi blev gift sidste lørdag, og fik også taget en masse fine billeder. Har blogget lidt af dem hvis du vil se... Det dersens ægteskab er nu ikke så tosset. :-)

Kh. Tine

Mette Kathrine sagde ...

Tak allesammen!

Juliabsn, du der drømmer om bryllup, det er simpelthen det hele værd, at få foreviget dagen af en god fotograf. Så man mange år efter, stadig kan nyde dagen :D

Jill - jo jeg kan ihvertfald huske følelsen fra dagen. I dag har den bare stået på første arbejdsdag efter barslen, så det er ikke blevet til den store romantik :D gaaab, er træt!

Tine, tillykke med brylluppet, jeg må straks ind og kigge på dine billeder! Loooove bryllupsbilleder :D

Mette Kathrine sagde ...

øv Tine, jeg kan ikke komme ind på din blog!

Auvills univers sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen! Vi har 4 års bryllupsdag på torsdag:-) Vildt som tiden går.

Tine sagde ...

Tak skal du ha'! :-)
Mærkeligt du ikke kan komme ind på bloggen? Prøver lige at sætte et link ind, så kan du måske komme ind den vej...

http://detbedstejegved.blogspot.com/2011/08/nu-som-mand-og-kone.html

Der er lidt flere billeder i et nyere indlæg. Har ikke lige fået alle fra fotografen endnu.

Lene sagde ...

Super smukke billeder og en meget smuk brud.
Stort tillykke med dagen

KGaardsted sagde ...

Stort tillykke med bryllupsdagen! :)
Sikke nogle fine billeder! :)

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hold da op!! Nogen smukke billeder.
Det må være dejligt at kunne tage dem frem og huske tilbage på sådan en stor dag.

Du er virklig smuk:-)

Knus Susi

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak for de søde ord Susi! Ja det er guld værd at have sådan nogle billeder, det er alle pengene værd :D