tirsdag den 19. juli 2011

Tak til alle jer!!

Tak til jer der læste med, kommenterede og støttede op om mit forrige indlæg! Det er altid rart, når nogen bakker op om en, når man stiller sig selv frem til skue, både når det gælder det indre og det ydre. For mig er det et ømt emne, at tale om vægt, udseende og mine egne krav dertil. Jeg var egentlig nervøs for at lægge det ud til offentligt skue, men kunne simpelthen ikke holde min k...!!

Men sikke en opbakning jeg har mødt, både hos jer her i blogland og mine venner og bekendte på Facebook! Så et kæmpe stort tak for det! Jeg føler mig så heldig hver dag, for alt det jeg har. Men også heldig, fordi jeg er en del af blogland, her er så godt at være, her er plads til ALLE!!!

God dag til dig!

Her er et smukt syn at starte dagen på, mine dejlige høstanemoner, som står og pryder min have i denne "sommertid", og som har fået lov til at komme indendøre.


4 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Ja- fra min side var det bestemt opbakning, men OGSÅ en erklæring af min enighed. Jeg havde siddet og diskuteret selv samme emne med min kæreste i går. Min holdning er lidt, at vi dømmer kvinder i burka uden at se på os selv først. Det er kvinderne, der holder den tradition i live og dømmer hinanden, ligesom det er os kvinder, der laver forventninger om at man kan være fuldtidsarbejdende, modebevidst, überslank og spændstig, overskudsmor med kronisk økohjemmebag i ovnen. Det er ikke mændende, der forventer det af os. Du er dejlig som du er- og så er du også pisse modig. Lige noget for en pige som mig :)

Mette Kathrine sagde ...

jamen lige præcis, det er nemlig for det meste kvinderne, der sætter den standard!!!

Pimp me up! ... on detour sagde ...

har jo først lige nu set dit modige og flotte indlæg! Masser af ros din vej - både for at dele og for at se smuk og dejlig ud. Vi kan alle finde punkter, hvor vi ikke er tilfredse med os selv, men en ting jeg efterhånden har fået lært at sige til mig selv, er at jeg ikke skal være mere kritisk ved mig selv end jeg også vil være overfor andre - det hjælper faktisk, for jeg synes alle andre kvinder slipper smukt afsted med det meste, hvorimod jeg aldrig er rigtig tilfreds med mig selv... sådan skal det jo ikke være.

Du er smuk!

Mette Kathrine sagde ...

Pimp med up!! tak og ja du har helt ret. jeg har det lidt på samme måde, er mere kritisk over for mig selv end for andre.