onsdag den 6. juli 2011

Nøglering a la suttesnorene!

Jeg sælger rimelig mange suttesnore, og tænkte at det kunne måske være fedt, at lave en nøglering a la suttesnorene. Jeg har ikke helt tålmodighed til at hækle nøglesnore, så det bliver en kort og håndterbar udgave. Planen er at jeg vil sælge dem, men skal lige have købt nogle flere metalringe. Nøglerne er nemmere at finde i tasken, når der er lidt farve, man kan få øje på! Samtidig er nøgleringen (på trods af størrelsen) stadig blød og til at lægge i en lomme!

I dag har dagen stået på super hyggeligt cafe besøg med mødregruppen, lidt shopping efterfølgende. Der var sørme lige 50% i Babysam!!!

På vej hjem trillede vi lige forbi Fru Hygge og købte lidt lavendler i hendes lille vej-bod!


5 kommentarer:

Demselv sagde ...

Det var da en super fed ide, sikken en farve du har lavet til dine nøgler.
Og fin, fin lavendel fra Fru Hugges lille gadebutik :o)

De kærligste hilsner
Jill

Mette Kathrine sagde ...

Tak Jill! Ja Fru Hygges lavendler er så fine. De står nu og pryder mit køkkenvindue, jeg fik nemlig også en af hende forleden :D

Fru hygge sagde ...

Mette, Mette, Mette... Tænkte godt, at det måske var dig,som var blevet ejer af et par lavendler mere:0) Dine nøgleringe er rigtig fine!..
Knus fra Mette

ps. tillykke med gevinsten hos Bare wunderbar - du er da for heldig, ja du er !;0)

Mette Kathrine sagde ...

Mette - jeg købte en enkelt lavendel hos dig, og Susanne (som du i øvrigt har atbejdet sammen med) købte en :D De er så fine!!

Og tak, ja den gevinst er bare super duper, jeg havde ikke lige råd til at købe det, og så er det jo dejligt at vinde det :D

HelleJescika sagde ...

Hvor er de søde.:O)