lørdag den 9. juli 2011

Min lille dreng!!

Tænk engang om 2 dage bliver min lille dreng 8 måneder. Jeg synes tiden går alt alt for stærkt med 2 små børn, nogle gange er det svært at følge med. Om 1 måned er min barsel slut og jeg skal starte op på arbejde igen, denne gang i husets vuggestue (jeg har været i børnehaven siden 2009)

For 2 dage siden havde vi en dejlig dag i haven, Anna, Valdemar og mor her. Og der fik jeg taget nogle billeder af Valdemar, så jeg altid kan huske hvor lille han har været. Når man får nr. 2 får man virkelig sat i perspektiv, hvor hurtigt de vokser, de små. Da Valdemar blev født, synes jeg pludselig, at min lille Anna var kæmpe stor. Nu er hun 3 1/2 og vokser stadig med lynets hast.

Men min lille Valdemar er stadig lille bitte (på trods af hans store kinder og lange ben :D )

Med trutmund og store dejlige kinder


Øjne


Næse


Hænder


Mund


Fødder





12 kommentarer:

Stjernestøv sagde ...

Århh Mette, han er så kær den lille mand! Fantastiske billeder!!

Held og lykke med de nye arbejdsomgivelser, det bliver da spændende med noget nyt på den front :)

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Ej hvor er han bare smuk! Og du er da en rigtig god fotograf! Super lækre billeder.

Lene sagde ...

Skønne billeder. Valdemar er bare vidunderlig.

Mette Kathrine sagde ...

tak alle 3, ja jeg er også ret vild med ham :D

Heidi - ja jeg glæder mig til at prøve kræfter med vuggestuen :D

Edith - tak, jeg er også helt bidt af at tage billeder...

Lene - tak og lige over med din skønne Tobias!!

Frk. TingelTangel sagde ...

Sikke nogle overskønne billeder af den lækre Valdemar, god idé at "gennemfotografere" ham på den måde - det bliver mindre, der er guld værd!
Føler med dig i forhold til barslen -Bastian bliver 6 mdr. d. 28. Juli og min barsel slutter midt i december - årh altså, hvor jeg bare gruer for at skulle "efterlade" ham der "alene" hos en dagplejer. Han er endnu ikke blevet passet af andre end Marco og jeg, og i øjeblikket er jeg inde i en fase (som snart har varet i 2 mdr.!), hvor jeg ikke en gang tage en tur i Netto uden at jeg har ham med. Sidst jeg gjorde det, stortudede jeg da jeg pludselig kunne mærke hvor meget jeg savnede ham.
Men sikke spændende det bliver at skulle starte i vuggestuen, fremfor børnehaven. Der har børnene helt andre behov og kræver andre ting end i børnehaven.

Rigtig god sommer til dig, og håber du nyder den danske sommer!

Kram fra Louise

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Skøn unge.

Min Conrad bliver 8 mdr. i morgen, så de må være lige gamle.

Det med barsel er en underlig ting. De første to gange, jeg gik hjemme var jeg rastløs og glædede mig til at komme retur på arbejde.

Her 3. gang skal jeg starte 1. sept. og jeg er helt ude i hampen over det. Det er alt for snart. Jeg har nydt denne barsel i en helt anden grad.

God vind med arbejdet.

betine sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder - og sikke en dejlig dreng :)

Berit sagde ...

Nydelig gutt. Flotte bilder du har tatt. De blir sikkert gode minner. Ha en god helg.

Mette Kathrine sagde ...

Frk. Tingel tangel - Tak :D Ja det er en helt ny verden når ens små pus, lige pludselig kan klare sig uden mor og far (lidt ad gangen selvfølgelig :D Men det går jo altid meget bedre end man tror. Jeg kan virkelig anbefale at i får ham passet hos nogen i er trygge ved, familie, venner eller lign. inden han skal starte i dagpleje. Det vil sikkert lette dig for mange bekymringer :D

Fr. Høll - Tak :D Ja der er nok noget med at når man er indstillet på at det er den absolut sidste barsel ( hvis det da er det for dig) så nyder man det på en helt anden måde. For mig er den ikke helt lukket om der kommer en 3'er engang, nu må vi se. Så bliver det ihvertfald en efternøler :D Men jeg er ved at være klar til at skal på arbejde nu, jeg synes jeg trænger til at komme ud og bruge hovedet igen og snakke med mine kollegaer.

Mette Kathrine sagde ...

Betine og Berit - tak skal i have :D

KGaardsted sagde ...

Sikke nogle lækre billeder!! :)

Mette Kathrine sagde ...

Tak :D