fredag den 15. juli 2011

Mandalas på væggen!!

De sidste par dage, har Anna og jeg tegnet Mandalas (bøgerne kan bl.a. købes her! Søg på "Mandalas")
De er simpelthen så hyggelige at farvelægge, og så på så lækkert tykt papir. Jeg tænkte at de faktisk også kunne være ret dekorative på væggen, så sådan ser der ud hjemme i min stue for tiden :D




Og denne fine guitar fik jeg med posten igår (sammen med mit arbejdsskema, pyha nu er det snart at barslen slutter), fra vuggestuen, hvor jeg skal ned og arbejde fra midten af August. Hmmmm gad vide hvad de er ude på, he he!!! Jeg spiller lidt guitar, men synes det er så svært at få taget mig sammen, til at finde den frem på arbejdet. Men måske det hjælper, når man har kollegaer og børn, der lokker på sådan en sød måde :D

Som nogle er jer måske har læst i tidligere indlæg, så plejer jeg at arbejde i børnehave, men skal nu ned i husets vuggestue, når jeg vender tilbage fra barsel. Det glæder jeg mig rigtig meget til!


4 kommentarer:

Misemor sagde ...

Ah, for en flott gitar! Så heldig du er!
Sommerhilsen fra meg =)

Stjernestøv sagde ...

Hvor de mandalas dog pryder væggen blandt familiebillederne. Stella har også fået en mandalas malebog på et tidspunkt, men det er som om det ikke rigtig fanger hende! Hun er ellers vild med at tegne (bare ikke mandalas åbenbart)

Hvor er det dog en fin guitar de har lavet til dig!! Der er ingen vej udenom Mette! Den guitar må bare støves af, og spændes op til lir igen!! Ha' en rigtig dejlig dag :)

Sonja frå Sunnfjord sagde ...

Dekorative Mandalas! Jeg har ikke en gang hørt ordet før, men fine var de i alle fall:)

Demselv sagde ...

Hvor ser det bare rigtig godt ud med jeres Mandalas på væggen, det ser virkelig godt ud sammen med jeres smukke, smukke billeder.

Jeg har læst dit svar til mig vedr, billederedigering, jeg elsker at være kreativ ved computeren, men syntes til tider programmerne er meget indviklede, det kunne godt være jeg snart skulle ønske mig en Mac :o) :o) :o)

Din nye guitar er også rigtig flot, men det kan godt være at der, som du skriver, er en skjult dagsorden :o)

Rigtig dejlig weekend til jer alle.
De kærligste hilsner
Jill