tirsdag den 5. juli 2011

Lidt flere sysler fra ferietiden...

I løbet af vores første lille sommerferie fik jeg lavet disse udklip, med hæklet kant. Jeg havde først set dem hos Sonja, dog i stof! Det havde Mette også og hun videreudviklede ideen, til at klippe dem ud af papir. Og de er da bare for fine! 

Jeg har bare en billig hulklipper fra Netto, og den er da til at blive sindsyg over!!!! Det er noget med at trykke 2-3 gange, for derefter så at klippe efter med en saks. Jeg må have købt mig en ordentlig hulklipper!!!

Så det blev kun til 3 stk. Her er kløveren og hjertet set fra begge sider!

Og så fik jeg hæklet en kugleranke, som jeg så hos Puk! En rigtig sød og overkommelig opgave, som nu pryder børneværelset i sommerhuset....

7 kommentarer:

Lene sagde ...

Hvor har du bare været produktiv i din ferie. Hvor får du al det overskud fra?? Gid det var mig.
Super fine ting du har lavet. Er vild med kugle-ranken. Den er bare så fin. Kunne lige se den som en lille lyskæde :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Kig ind til mig, du har vundet nget dejligt masking tape til endnu flere projekter.. :)

Curly sagde ...

De er bare så søde.... hvad angår hultang, så køb en crop-a-dile... der er 2 str huller og den kan bruges til alt tænkeligt inkl. konservesdåser..
Den er også "beregnet" til eyelets hvis det siger dig noget, jeg kan ihvertfald ikke undvære min.

Mette Kathrine sagde ...

Lene - jeg synes jeg får mere overskud ved at være kreativ. Det koster tilgengæld også, at vasketøjet af og til får lov at hobe sig op.... så det er en prioritering :D

Curly - hvor kan man købe den, den lyder genial?

Curly sagde ...

Den kan bla. købes hos hobbyboden.dk
Den kan købes både med og uden en kasse hvor der er eyelets i ass. størrelser.
Ellers så prøv at google den, for er selvf billigere i bla. England.

Mette Kathrine sagde ...

super - tak for tippet :D

Curly sagde ...

Det var så lidt! Købte den da jeg begyndte at scrappe for en del år siden og jeg har den altid i min tote (taske der er genial når man er kreativ) :-)