søndag den 3. juli 2011

Lidt billeder fra en dejlig ferie!

Her er lidt billeder fra første del af vores sommerferie. Der er så meget at vise, at jeg må tage det lidt i etaper. Men i kan jo starte med disse og så kommer der nok en masse indlæg i løbet af ugen. 

Men hverdagen kalder igen i morgen, og der er blevet pakket taske og madpakke til Anna, til i morgen. Nu nyder jeg en kop kaffe og en lille kage fra min Krea dag (den kommer der også flere billeder af i løbet af ugen.

God søndag til aften, til dig der læser med!









3 kommentarer:

Lene sagde ...

Skønne billeder.
Valdemar er bare blevet så stor. Det er ikke til at forstå at det er en 7-8 måneder siden at vi fik de dejlige unger. Hvor bliver tiden af. Er helt vild med det billeder hvor Anna, far og Valdemar ser ud over landskabet med havet i baggrunden.

Maria sagde ...

Skøn og meget inspirerende blog du har, jeg melder mig fluks som fast læser.

Mette Kathrine sagde ...

Lene - ja det går altså hu hej afsted med de drenge :D Og mht. billedet med udsigten...åh det er 100 gange bedre i virkeligheden, men sådan er det jo gerne :D

Maria - Det er altid dejlig med endnu en læser, du er meget velkommen!