fredag den 22. juli 2011

Kom nu sol og sommer....

Nu holder vi snart en lille ferie, her i den lille familie. Så jeg vil gerne bede om godt vejr og masser af Iced lattes!!! Tak!!!! Jeg har lavet et lille sommerbillede (med picnik.com)!! Og sådan må den næste uges tid gerne se ud, sådan cirka.....



Så der vil ikke blive blogget fra min side den næste uges tid, nu skal den stå på familie tid. Vi skal til Sverige sammen med nogle af vores gode venner. Jeg har lige været ude og købe div. alkohol drinks, som dukkede op mens jeg var gravid og ammede (og derfor kunne jeg jo ikke drikke løs af dem). Der skal afholdes drinks tests til den helt store guldmedalje...mmmm!!!

Og så er det jo godt at man har sin familie lige rundt om hjørnet til at holde øje med huset, vande blomster, passe dyr osv. (so beware alle i langfingrede tyveknægte, det er ikke her i skal komme forbi!!)

7 kommentarer:

Lene sagde ...

Håber på sol og sommer og håber også at i får en rigtig dejlig ferie.

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Ha ha nå ja hvis solen ikke selv vil kigge frem så må man jo tvinge den ;-)
Jeg hepper også på godt vejr. Synes slet ikke at vi har haft sådan rigtigt sommer-tag-på-stranden-vejr endnu.
God ferie og god drinks-testing!

Prinsesse Suh sagde ...

Rigtig god ferie. Håber solen er kommet til Sverige!

Randi B. Jensen sagde ...

Rigtig god ferie til dig og din familie - jeg håber for jer og alle vi andre, at der bliver sommervejr :-)

frk.regnbue sagde ...

Håber I har en skøn ferie:-) Kh Christina

Ditte Marie sagde ...

Hejsa! Jeg kan ikke kommentere længere... medmindre jeg gør det som anonym!! SÅ TRÆLS! Jeg har mange gange prøvet at kommentere dine indlæg men bliver smidt af af blogger hver gang! ØV! Men der er 2 ting jeg gerne ville sige og det er at jeg elsker dit indlæg om da din by blev kåret! Og så billederne af sønnike! Hold op hvor han ligner sin søs!!!!!

Anonym sagde ...

Ps: det er mig ditte fra varsel-barsel.com