tirsdag den 12. juli 2011

jeg har planer om at tage til marked!!

Jeg går og smådrømmer lidt om at sælge nogle af mine ting på marked. Så nu kan jeg jo ligeså godt udnytte den sidste tid af min barsel på, at få syslet nogle ting jeg kan sælge til efteråret. Jeg har bl.a. hæklet disse 6 sæt armbånd, som jeg har fundet opskriften på hos Karen!

Armbåndende er hovedsageligt lavet i pastelfarver (bomuld)! Det ene armbånd er multifarvet, og så er der sat et ensfarvet armbånd til, i en af de farver der går igen i det multifarvede.








Tager du på marked af og til, og hvor??

13 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Jeg kender godt følelsen! Jeg skal på markedet på Ingerslevs Boulevard i Århus for første gang på søndag. Det bliver spændende om der overhovedet er nogen interesse for det jeg laver...
Hvor er det nu du er fra?

Mette Kathrine sagde ...

jeg er fra Kalundborg i nordvestsjælland :D Ja det er altid lidt spændende at se om man kan sælge noget. Indtil videre har jeg solgt mest til folk i København (via Amio).

Stjernestøv sagde ...

Hvor er de fine Mette, du er da rigtig blevet en haj til det hækleri der :)

Spændende med markedsdrømmen, du må da bare springe ud i det, og finde ud af om der er salg i de fine ting du sysler med!!

morslille sagde ...

Jeg har haft lidt armbånd med på marked, men fik desværre ikke solgt nogle. Tror måske mine farver var for stærke. Dine er superfine og dit fine mærke giver lige det sidste. Glæder mig til at høre hvordan det går.
KH Charlotte

HelleJescika sagde ...

Hvor er de fine og dit mærke er virkelig prikken over i´et i salgsøjemed... tror jeg.
Jeg er lige startet ud på Amio men har ikke solgt i nu, men der skal også mere ind.

Misemor sagde ...

Så spennende tid du har framfor deg nå. Jeg har hatt en liten drøm om å stille på Røros-martnan, men det ble med tanken og drømmen. Man må ha så mye varer, mer enn jeg kan produsere. Men spennende og morsomt tror jeg at det er.
Sommerklem =)

Livet i Villa Dallbo sagde ...

Så fine armbånd. God ide med marked. Jeg var på marked her i sommer på Hjallerup Marked i Nordjylland, som er et af de største markeder i nordeuropa med 200.000 besøgende og blev super godt modtaget. Folk er meget begrejsteret over at se noget andet end de sædvanlige markeds stande :o) Glæder mig til at følge dig og hører om dine markeds oplevelser :o)

Marianne sagde ...

De ser superlækre ud:-) Går også at smådrømmer om at deltage på marked en gang - så held og lykke med det:-)

Britta sagde ...

Dejlige farver du har brugt!
Jeg skal på Børnebazar i København den første weekend i september, på julemarked den 2. sidste weekend i november i Odense og på julemarked i Roskilde den sidste weekend i november :)
Send mig en mail hvis du vil vide mere.

By MARIANNE sagde ...

Dine armbånd er rigtig fine og jeg håber du får succes på markeder. Glæder mig til at følge det.

Mette Kathrine sagde ...

tak allesammen :D ja nu må vi se hvor meget det bliver til.

- Nøj Britta det var mange du skal til, hvor spændende.

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg sælger mest på julebasarer til fordel for et eller andet.
Der kan man gøre gode erfaringer I hvad der kan sælges (man får bare ikke noget for det personligt)...men lidt sats er det jo altid, for det der var godt sidte år er ikke altid godt igen.
Der er et par gode fif jeg gerne vil bringe videre: MEGET af hver ting og mange ting til 20 og 25 Kr. eller derunder.
Kunderne vil gerne have lidt af din stil med hjem, men har måske ikke lige 100 Kr. på lommen.
Farvevalg efter mode og årstid....
(Og ja, fine mærker som dine, der opgraderer varen).
Selve stylingen af boden er også vigtig. Hvis du får mere eksakte planer, kan du sende mig en mail....jeg tro jeg har masser af gode ideer til hvad du kan have glæde af at fremstille.
Og husk...det skal være for sjov. Man bliver ikke rig af det i kroner.
Under alle omstændigheder held og lykke :)
Karen

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak for tips Karen. Det er helt sikkert noget jeg kan bruge :D For mig skal det også mest være for sjovt, ellers er jeg bange for at miste glæden ved kreativiteten. Det har jeg prøvet før, når jeg malede billeder på bestilling.