torsdag den 7. juli 2011

En sommerdag i haven!!

I dag hentede jeg Anna i børnehave kl. 14.15 og derefter tog vi hjem og hyggede med te, iskaffe, frugt og boller i haven. Sikke en dejlig sommerdag, som både ungerne og jeg nød. Anna fik fundet badebassinet frem og pjaskede med vand og mudder...hmmm!! Hun nød det, og var ikke meget for at skulle op, da mor her sagde at nu var det slut.

Jeg havde medbragt garn og hæklenål, så det blev da til starten på 2 nøgleringe (se tidligere indlæg)

Jeg håber du har nydt denne skønne sommerdag lige så meget som vi har :D

5 kommentarer:

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Nej, er det jeres høstanemoner, der allerede blomstrer ? Mine har endnu ikke fået knobber, hvilket jeg synes er vildt underligt.

Det er altid rart med en hyggedag på terressen.

Fru hygge sagde ...

Oiiii...Det ser rigtig hyggeligt ud Mette. Herhjemme havde vi også en eftermiddag ude i haven. Carl- Emil havde gang i vandslangen, i mens storesøster slikkede sol på håndklædet:) lillemanden er ramt af opkast i dag, så det går skam "godt" her hos os:0(
God weekend til jer
Knus fra Mette

Mette Kathrine sagde ...

Fr. Høll - ja de blomstrer nu og jeg tror nok de plejer at begynde nu og så frem til og med starten af August. Men de står også meget solrigt, hvor de står. Har du lagt mærke til de lukker sig om aftenen :D

Mette - ja puha i er da lidt uheldige hvad sygdom angår. Men dejligt at i nåede at få en hyggedag i haven igår. Jeg kan lige forestille mig hvor sjovt han har haft det med haveslangen :D

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Ja, det er noget af det hyggeligste ved høstanemoner - dét, at de lukker sig. Så er det næsten som om de springer ud på ny hver dag.

Mette Kathrine sagde ...

ja lige præcis :D