onsdag den 13. juli 2011

8 måneder - portræt!

Så blev Valdemar 8 måneder gammel for 2 dage siden! 2 tænder er på vej, ingen kravlen eller lignende, for man sidder jo meget godt hvor man sidder. Dreje rundt om sig selv, på maven, det går fint. Det er også før set, at han løfter sig på knæ og arme, med den lille nummi lige op i luften. Men kravle, næh nej!!

Jeg plejer selv at tage portrætter af min børn. Jeg synes billederne bliver allerbedst, hjemme i de trygge rammer. Og så har jeg en undskyldning for at fotografere og lege med billederne bagefter :D Nu fandt jeg endelig ud af at fjerne skyggerne.....








15 kommentarer:

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Dejlige billeder! Du har en meget køn dreng :-)

Pi Andrea sagde ...

Hold da fast hvor er han da bare en dejlig lille lækkermås :o)

Randi B. Jensen sagde ...

Lækker dreng du har og fantastisk gode billeder :-)

Heidi-Æblekinder sagde ...

Dejlig og glad gut du har

Demselv sagde ...

Hvor er han da bare alt, alt for lækker... kommer han til salg på et tidspunkt???? Vil nemlig gerne på listen over mulig køber :o)
Det er godt nok nogle fantastiske billede, hvilket program bruger du til billederedigering? Og skygger, kan man fjerne dem??
Vil super gerne lærer at bruge photoshop meget mere, men det er godt nok en tidsrøver.
Rigtig dejlig dag.

De kærligste hilsner
Jill

Hey hov, hvad ser jeg nu, vandt du give awayen hos Wunderbar... den havde jeg da alle mulige planer med, når JEG vandt den ;o)

Lene sagde ...

Han er simpelthen for lækker. Haps lige til at spise.

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak allesammen!!

Jill - han kommer desværre ikke til salg he he...
Jeg redigerer bare i IPhoto som er på min Mac!! Photoshop er jeg ikke så stærk i, jeg synes det er meget avanceret.... Men jeg bruger det af og til, til at lave collager.

Mette Kathrine sagde ...

og ja jeg vandt Bare Wunderbars give away, og glæder mig stadig til den kommer med posten. Så skal der klistres....

Fru hygge sagde ...

Hold op hvor er det nogle gode billeder, af lille lækre Valdemar! Du er SÅ god til at få taget billeder af Anna og Valdemar - måske du skulle slå dig ned som Fotograf:0)

Mette Kathrine sagde ...

Mette - ja det kunne være SÅ fedt!! Åh men alle mine drømme.... Lige for tiden drømmer jeg om at købe et i standsat landsted, hvor vi kan sælge alle vores kreating og brugt børnetøj, i en lille gårdbutik ha ha ha... det kunne dæleme være dejligt! Jeg tror nu bare jeg hopper tilbage i pædagogfaget lidt endnu.

Fru Wind sagde ...

Nøj, hvor er han bare lækker din Valdemar. Det er da de skønneste kinder og kønne øjne, han har... og super gode billeder af ham. Jeg kan også bedst lide, når min Hannibal bare ligner sig selv på billeder med hans fjollede ansigtsudtryk.

Knus Line

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Super billeder

Maiken sagde ...

Hvor er han sød og dejlig. Rigtig flotte billeder! :)

Maria sagde ...

Nååårh, hvor er han dog kær, Valdemar! Sikke nogle øjne!

Og godt at se en baby (ud over min...!) som har nogle gode kinder og lidt at stå imod med til vinter ;-)

Henny sagde ...

lækre unge