torsdag den 2. juni 2011

Nyt blogdesign og ny give away!!!

Så skulle der alligevel lige ske noget nyt mht. bloggens udseende! Jeg har selvfølgelig brugt looket fra mine nye visitkort, det er jo oplagt (se det forrige indlæg)! Så det må da være en god anledning, til at skyde en ny give away igang. Jeg har i et lille stykke tid gået og pønset på min næste give away, og her kommer den, jeg håber du vil være med :D


min juni give away er en rigtig "cupcake-give away". 
Den består af følgende:

- sukkerblomster i pastelfarver, til at pynte dine cupcakes med!

- Et billede med en cupcake, som jeg har lavet med forskelligt papir og sat i en hvid ramme! Det vil være SÅ sødt til et pige værelse eller i køkkenet.

- 2 kort med cupcakes!


Reglerne

1 lod - kommentar + fast læser

2 lodder - kommentar + fast læser + link fra din blog

Alle er velkomne til at deltage. Hvis du ikke har en blog, så skriv din email, så jeg kan finde dig hvis du vinder!

HUSK!

At skrive hvor mange lodder du deltager med!

Du kan kun tilmelde dig 'en gang, det var der lige en der glemte sidste gang.......hmm 3 tilmeldinger er lidt mistænkeligt = snyd :D

Du må gerne bruge billedet til et evt. link på din blog!

God vind, knæk og bræk og masser af held og lykke!!!

OBS! Udsat til d. 4. juli


63 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Ups sikke en fin header og giveaway. Jeg smider lige 1 lod i puljen :)

Fru hygge sagde ...

Jeg er født med en meget sød tand, og vil rigtig gerne vinde dine cupcakes billeder- de ville passe SÅ fint oppe på Astrids værelse :) to lodder til mig.
Dit nye design er helt i top- super flot:)
Kram fra Mette

HelleJescika sagde ...

Dit nye look er meget indbydende.
Jeg deltager gerne med 2 lodder

Lene sagde ...

Jubiiiii elsker bare give away's :) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder tak.
Rigtig flot design du har lavet.
Knus Lene

sonja sagde ...

deltager meget gerne med 3 lodder:)

vibeke sagde ...

Super fed header du har fået dig. Jeg vil gerne bede om 1 lod tak.
Kh V

Misemor sagde ...

Herlig! Jeg trekker 3 lodd jeg! =)
Klem ;-)

Frk. TingelTangel sagde ...

Sikke fin din blog er med det nye blogdesign!
Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder, er allerede fast læser og skynder mig at linke på min egen blog ;-)

Kærlige hilsner, Louise

Pi Andrea sagde ...

Sikke fint her er blevet på din blog... ;o)
Jeg deltager med 1 lod ... :o)

Strikkeglæde sagde ...

Dit nye lokk er rigtigt flot!!

Spændende give away - jeg er fascineret af cup cakes vil gerne lære at lave dem rigtigt flotte!!

Jeg deltager med 2 lodder, som jeg synes jeg kan læse er det højeste. Jeg kan også se at der er nogen som deltager med 3 lodder - har jeg overset noget?

Mette Kathrine sagde ...

Super dejligt i alle vil deltage - man kan kun deltage med max. 2 lodder! Hvis man har skrevet 3, gælder det kun for 2 lodder :D

Randi sagde ...

Hyggeligt look du har fået :o)
Jeg deltager gerne med 2 lodder.

Kh Randi ♥

Chatrine [C.H.J. Creations] sagde ...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på din give away med 2 lodd:o)

Troldemoar sagde ...

super fint nyt design og klistermærker du har fået, jeg er med på et lod :)

Juliabsn sagde ...

Jeg elsker cupcakes så jeg er da med på et lod!

Kh Julie

Stine sagde ...

Jeg deltager med to lodder :)

Stine sagde ...

Hov, ret det til 1 lod. Jeg er fast læser :)

Mia sagde ...

Flot nyt look, jeg er vild med "hjørneblomsten" :-)
Jeg vil da gerne forsøge at vinde nogle Cupcakes og pynt, 2 lodder til mig, tak :-O

Ps. dine gule sandaler er totalt flotte.

Malene sagde ...

Lidt legetøj til kagerne ville ikke være dårligt. Jeg er med på 1 lod.

Lotte sagde ...

Ha ha hvor sjovt at der er en der har deltaget tre gange i den samme :) det må være fordi dine gaver er så lækre!
Jeg er med på 1 lod, rigtig fint design du har fået lavet dig

vidunderlige univers sagde ...

KANON flot blog design du har lavet.. Tillykke med det.. Jeg vil gerne deltage i din give away med 1 lod.. Har jo længe været fast læser:0)

Rumfang sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder. Og ros til dit nye design!

Mette Kathrine sagde ...

Til Stine og Vidunderlige univers - selvom i er faste læsere allerede må i gerne få 2 lodder, så længe i også linker til min give away fra jeres blogs :D

Sanni sagde ...

Det kan jeg helt sikkert godt bruge =)
2 lodder...

Lene sagde ...

Hej Mette Kathrine, lægger lige 2 lodder i puljen, kan sagtens bruge lidt flere af dine søde sukkerblomster og dine finde billeder. KH Lene

Har en drøm... sagde ...

For en skjønn blogg du har!
Og en herlig give-away;))
Jeg blir veldig gjerne meg og trekker 1 lykkelodd ♥
Ha en finfin dag!

Klem Line

Lena sagde ...

Skønne sager. Dem vil jeg gerne have fingrene i :o)
2 lodder til mig.
Kh. Lena

Pernille sagde ...

Mmmh, det ser lækkert ud :) Vil meget gerne deltage med 2 lodder. Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

Mette sagde ...

Uhh jeg elsker cupcakes, så en rigtig "cupcake give away", kan kun være god! Deltager med 2 lodder.

Ina sagde ...

2 lodder til mig, tak:)

Kig evt. forbi min blog, jeg har nemlig også en give away kørende.

Tanja sagde ...

Vil gerne være med på 3 gode lodder ;)

Smykkefryd sagde ...

Ah, det er lige mig. Hvor er det fint. Det må meget gerne flyve denne vej ;o) Deltager med 2 lodder. Kh Sanne

morslille sagde ...

Jeg har selv forsøgt mig med sukkerblomster, men det gik ikke så godt, så jeg håber at vinde og putter 2 kæmpe lodder i puljen

cs sagde ...

Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder

Fie sagde ...

Dejlig blog, som jeg fremover vil læse fast, så 1 lod til mig, tak:-)

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

2 lodder til mig tak!

Camilla sagde ...

Hvor er det bare en fint billede - jeg er med på 1 lod

Livet i VillaDallbo sagde ...

Skøn header du har fået :o)
Jeg vil gerne være med på 2 lodder, jeg har endnu ikke forsøgt mig med cup cakes endnu, så det ville da være en oplagt mulighed at få det prøvet, hvis man skulle være så heldig at vinde :o)

Elisa With Nielsen sagde ...

Så fin give-away. Deltager gerne med 2 lodder :)

Æblekinder sagde ...

Elsker cupcakes så napper 2 lodder med ekstra lykke :) God weekend
Ps fint blogdesign

Gitte sagde ...

Et lod til mig tak - jeg elsker cupcakes:)

BlomsterBørn sagde ...

Øøøj en fin give away. Er klar på 2 lodder.

Clara Gry sagde ...

Hvor fint! Jeg vil gerne være med på 1 lod! Kærlig hilsen Clara gry

Eeyorenyk sagde ...

2 lodder tak. :)

Lærke sagde ...

Med på 2 lodder :)
Link til blog her: lullehsverden.blogspot.com :)

//Lærke B./Lulleh - er ikke sikker på det der Googlekonto gider samarbejde i dag! :P

Katrine May sagde ...

Spændende give-away.....

Jeg deltager med 1 lod :)

Fra Katrine

Stine sagde ...

Deltager da lige med l lod :D

- stine-susNO@SPAMhotmail.com
[Fjern NOSPAM]

Tina sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod, tak :)

Kh Tina
tinanielsen83@hotmail.com

Maria sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maria sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :)

Jumici sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

Familien Ascanius sagde ...

Jeg vil gerne deltage med et lod :)
Lækker give-away!

Tina (Mulles verden) sagde ...

Hejsa..
Jeg prøver med et lod...
Smil fra Tina

Karianne sagde ...

Hei! Jeg vil gjerne være med. Alle lodd!

sannepkunst sagde ...

Uh... det var heldigt med den udsættelse... er med på 1 lod:)

Demselv sagde ...

Ej altså - har slet ikke fået tilmeldt mig denne skønne give away - tak for en lille reminder :o)
Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder.

Auvills univers sagde ...

Jeg vil gerne deltage i denne fine give away med 1 lod:-)

Camilla sagde ...

jeg vil bestemt gerne være med på 2 lodder.

pif paf puf sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod! Billedet vil passe perfekt på min datters værelse! :-)

Likis strikk sagde ...

Dette hadde vært moro og vinne. Har lagt meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre..
Tror det ble ett lodd, kommentar + følger.

Retro-uglen sagde ...

Jeg deltager gerne med 2 lodder:D

Dorthe Johansen sagde ...

Rigtig fin blog du har. Deltager med et lod.

Rebecca Sofie sagde ...

Jaa.. Jeg kan lige nå det :)

Jeg er med på 1 lod.

Rebecca SMC
rebeccasofie@hotmail.com
rebeccasofiemester.blogspot.com