torsdag den 2. juni 2011

My passion for yellow!

Jeg er helt syg med gul lige for tiden! Igår var jeg på tøse-hygge-shoppe tur hos min veninde i Næstved (også kendt som Næveren) og så fandt jeg lige sommerens sandaler nr. 1, når man er mig! Gule sandaler til kun....200 kr. Det er hvad jeg kalder et fund!


Da jeg kom hjem, stod der en pakke til mig, som jeg har ventet spændt på. Jeg har nemlig fået lavet visitkort og klistermærker, så jeg har lidt at pynte mine varer med, som jeg sælger her!
Jeg er meget tilfreds med resultatet :D


Så er der lidt feriedage igen og der skal hygges med familien. Jeg tror vi skal en tur til Knuthenborg Safaripark - hvad skal du bruge weekenden og eventuelle fridage på?


11 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Hej.. Åh jeg elsker gul og er vild med dine sko.. Er de mon købt i en butik der også findes i andre byer evt i det midt jyske??

Mette Kathrine sagde ...

ja det tror jeg helt sikkert, for de er ganske enkelt fra skoringen :D

K sagde ...

De er da også fantastiske! har lige købt et par knaldgule gårdsangeragtige sko fra Rubber Duck - så endnu et solskinsfund til igen penge!! Og de er helt fantastiske til de dage eller aftener hvor det altså bare lige er lidt for koldt til sandaler :)

Mette Kathrine sagde ...

K - uh de lyder flotte! Ja, altid godt med et par der kan varme lidt. Der findes jo kolde sommerdage- og aftner her i DK!

Lene sagde ...

Super flotte sandaler. Kan godt forstå at du vil kalde det et fund. Det ville jeg også kalde det og er heller ikke sikker på at jeg kunne undgå at købe dem.
Er vild med dine visitkort og klistermærker. En rigtig god ide når man sælger sine kreative ting.

Demselv sagde ...

Skønne sko, jeg har ellers ALDRIG været til gul, men efter at have forelsket mig i alle de skønne retro-stoffer kan jeg godt mærke at gul også er kommet på uhmmmm listen over farver hos mig :o) Rigtig lækkert design på visitkort og mærker, du kan altså nogle ting ;o)
Har du set at du kan ændre din www-adresse på amio??? Jeg kan ikke huske, hvor jeg gjorde det, men under ret butik - så kunne den evt. komme til at se sådan ud: www.sirianna.amio.dk

Ha' en skøn Kr. Himmelfarts ferie 8o)

vidunderlige univers sagde ...

Tak søtte... jeg iler i skoringen når butikken åbner igen:0)

Mette Kathrine sagde ...

Lene - Tak, jeg er også meget tilfreds med begge køb!

Demselv - tak for tippet mht Amio, det må jeg prøve næste gang jeg evt. skal bestille visitkort, så det passer med hvad der står på dem! mht. visitkort så er det ikke helt mit eget design. Jeg var heldig at finde en god netforretning der laver sådan nogle.

Sara sagde ...

Skønne sandaler og fine mærkater. Bliver vist lige nødt til at smutte i Skoringen i morgen...

- Sara

Mette Kathrine sagde ...

der var kun 2 tilbage der hvor jeg købte dem. Så jeg ved ikke om det er fordi de havde solgt dem hurtigt, at de satte de to sidste par ned. For det kan da næppe være fra sidste sæson....

Sanni sagde ...

Hvor er det rigtig fint =)
GUL er også min farve for tiden...