fredag den 24. juni 2011

Jeg har været på date i dag!!!......

Ja en date simpelthen! Med mig selv, min symaskine og en bog, som de fleste krea-bloggere nok kender! Den er lånt på biblioteket, for jeg synes ikke lige jeg har råd til at købe den.



Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er holdt op med at amme, så nu kalder mor-Mette tiden på mig (efter 7 mdr.)! Min dejlige mand er taget på tur med vores to skønne børn, så mor her kunne få lov at få en sy dag. Juhuuu!! Hold nu fast, hvor har jeg nydt det. Og i skal da lige have lov til at se hvad det blev til. Jeg har bl.a. syet 4 sommer-sol hatte. Lidt til Anna og lidt til gaver.





og så lige 3 flagranker

Det har virkelig været en god date!
God dag til dig der læser med :D



12 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Sikke en date ! Der har været aktivitet ... God weekend

Fru hygge sagde ...

Fantastisk date du har været på, Mette- kan godt forstå hvis du føler dig helt forelsket;0) Tid til sig selv en gang i mellem, giver så meget overskud, Og det kommer hele familien tilgode:) Fede ting du har gået lavet på din date;0)
God weekend til jer alle fire.
Knus fra Mette

Lene sagde ...

Wauw nogle fede ting du har fået lavet dig. Det lyder da bare til du har haft den perfekte dag og en dejlig date :)
Er noget misundelig på dig. Gid det var mig som kunne gøre det.
Rigtig god weekend til jer alle 4
Hilsen
Lene

Mette Kathrine sagde ...

flet og sjov - det kan du tro :D

Mette - Ja du har helt ret. Det var, som du ved, også tiltrængt. Og endnu mere af det d. 3. juli :D

Lene - Håber snart du får sådan en dag, det under jeg virkelig alle mødre :D

og god weekend til jer også!!

Anne sagde ...

Hold da op hvor er du produktiv Mor-Mette. Meget imponerende :)

trinepine sagde ...

Så fine ting du har sydd.
Må være herlig å få en hel dag til å sy.
Ha en god helg.

Mette Kathrine sagde ...

Anne - ja det blev til mange ting :D

Trinepine - tak :D det var en stor nydelse!!

Demselv sagde ...

Kære Mette
Det ser ud til at du har formået at hygge dig MAKS, dejligt med sådan en "børnefri" dag.. når man ved de kommer hjem igen :o)
Hvor er det nogle lækre ting du har fået lavet, jeg har selv sat mig til symaskinen og nyder det i stride strømme, godt nok med 3 vilde unger løbende omkring, det kræver noget at holde sig vågen efter en sen Skt. Hans ;o)
Rigtig dejlig aften og weekend.

De kærligste hilsner
Jill

Mette Kathrine sagde ...

Jill - ja for søren. Det er nu rart, når der er fred og ro til det :D Men jeg kender godt det med at sidde ved symaskinen med ungerne omkring en. Jeg har dog kun 2, og synes de kan forstyrre min koncentration rigeligt. Så det var dejligt lige med en enkelt dag, kun med lyden af symaskinen og god musik i ørerne :D

Ditte sagde ...

Uh,en drømmedate. Jeg er også lige stoppet med at amme efter 10 mdr, og det er blevet fejret med venindehygge og Bon Jovi koncert :-)
Fine ting, du har fået lavet...

Davids Engle sagde ...

Der er godt nok knald på, når du tager på date:-)
Skøn blog - lægger mig som følger. Tror jeg skal prøve de der sunde chokoladekugler (lidt hård mave har man vel altid;-))

Mette Kathrine sagde ...

Ditte - uh det lyder også som en dejlig date "venindehygge" og Bon Jovi!!

Davids engle - du er meget velkommen. Og ja chokoladekuglerne er meget mums...