fredag den 10. juni 2011

En lille reklame for noget rigtig dejligt!!!

Er du kvinde? Er du vild med sko? Er du endnu mere vild med billige sko?????

Jeg vil lige anbefale denne net-skobutik!


Hvis du ikke allerede kender den, så tag et kig for her! Der er udsalg, og skoene er billige selvom der ikke er udsalg, så forestil dig hvor meget man kan komme til at hamstre, hvis der er 30-50%!!! Jeg har desværre ikke råd til nogen nye sko i denne måned, men jeg håber at der er nogen her i blogland, som kan finde noget de kan bruge!

Jeg kan sige at jeg i sidste måned købte sommersandaler til min datter og de er rigtig fine og i en lækker kvalitet! Så skynd dig ind og kig, hvis du endnu ikke har købt sommersandaler til dig selv eller dine børn :D

Rigtig god pinse til alle! Her tror jeg hæklenålen skal gløde, for der er salg i mine suttesnore i butikken! Så jeg må vidst producerer nogle flere :D


1 kommentar:

Misemor sagde ...

God pinse til deg også! Og god hekling!
=)Klem