søndag den 26. juni 2011

En lille buket blomster!

Da vi, forleden, skulle holde skt. Hans aften hos vores venner i Næstved, havde vi selvfølgelig en værtsgave med! Jeg havde hæklet en lille buket blomster, som jo selvfølgelig kunne nøjes med silkepapir i bunden af vasen i stedet for vand og så holder de evigt. Ideen har jeg fået hos Jeanette! 


Jeg havde desværre ikke noget metaltråd, som Jeanette har brugt, så de kom på pinde, og kom faktisk til at ligne popcakes, så det kunne jo også være en ide. Hæklede popcakes i stedet for hæklede cupcakes. Mulighederne er mange :D


Jeg har også, langt om længe, fået hængt min istandsatte IKEA tavle op. Min søde mand har hjulpet mig, og som i kan se på billedet (sorry, jeg fik holdt kameraet lidt skævt), så husker han virkelig at rose sig selv for hans hårde arbejde!





1 kommentar:

Alice Schmidt sagde ...

Sikke fine hæklede blomster :-)