mandag den 13. juni 2011

Dejlig pinse!!

Vi har nydt pinsen i sommerhuset. Der er blevet hæklet, hygget og livet er blevet nydt i stor stil. Her er lidt billeder af min pinse.

2. pinsedag havde vi mine gamle gymnasieveninder + mænd + børn på besøg til frokost grill og gåtur til stranden. Jeg havde selvfølgelig bagt cupcakes til lejligheden og de faldt i ret god jord!!


Anna spiser madpakke i teltet!




Stjerne cupcakes (chokolade kage + chokolade frosting + fondant stjerner i mange farver!


formene købte jeg i netto forleden


Annas helt egen kage :D



Der er blevet regnbuehæklet. Jaaa der er noget nyt under opsejlig, som kommer i butikken


pinsegæsterne og vores nye træterasse!! Juhuuu hvor er den bare skøn :D

Jeg håber også at du har haft en rigtig dejlig pinse!



1 kommentar:

Lene sagde ...

Sikken en dejlig pinse. Kager, kreativitet og hygge i det gode vejr. Det bliver ikke bedre. Glæder mig til at se hvad det er du hækler på.
Hilsen
Lene