fredag den 17. juni 2011

Alene på slottet!!

Og iiih hvor er det skønt! Valdemar og jeg passer huset herhjemme, mens farmand og Anna er på far-barnebarntur i Sverige sammen med farfars mandeklub og alle deres sønner, svigersønner og børnebørn.

Men lille Valdemar må blive hjemme hos mor her og det er nu også ganske hyggeligt! Jeg nyder ihvertfald lidt "alene"tid. Her er så dejlig fredeligt. Valdemar ligger og sover dejligt i sin seng og jeg hører/ser Nephew på Roskilde på drK! Har set "bed, spis, elsk" og drukket en iskakao og spist lidt slik hø hø!! Det skal der til, når der skal hygges sådan en fredag aften!

Valdemanden og jeg tog lige nogle billeder af OS forleden! Uden far og Anna, bare mor og bettemanden. Nu er det snart slut med at gå og hygge herhjemme. Så skal far på barsel i 2 mdr. og jeg skal tilbage på job. Der er sket lidt omstrukturering på jobbet, hvilket er helt okay med mig. Jeg trænger også snart til at komme afsted igen, selvom jeg sikkert vil savne barslen, når jeg først er startet på job og skal tidligt ud af døren igen, hver morgen. Men det er typisk mig! Jeg ser altid meget fremad og kæmper hele tiden med at nyde nuet!! Men det har sgu været en fed barsel, hvor jeg har opdaget blogland og genfundet mit krea-gen!

3 kommentarer:

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Sikke en køn dreng. De der kæmpe øjne går lige i hjertet.

Jeg kender for øvrigt godt det der med at tænke fremad hele tiden. Det er en rigtig dum vane, men jeg synes det har hjulpet efter jeg er blevet mor. Så bliver man alligevel tvunget til at blive lidt i nuet fordi det er svært at planlægge så meget med en lille størrelse.

Stjernestøv sagde ...

Nøj hvor i hygger, det er da også dejligt med lidt alenetid sammen med skønne Valdemar, og mon ikke far og datter har en dejlig tur sammen!? :o)

Skønne billeder af mor og sønike!

Mette Kathrine sagde ...

Edith - ja det har du helt ret i. Mht. børn bliver man nødt til at være i nuet. Det er mere mht. alle de andre planer jeg har, pyha bliver nogle gange helt forpustet :D

Heidi - Ja det er skønt at kunne nyde ham, uden der står en anden og vil have ALT opmærksomheden...hi hi!!