onsdag den 15. juni 2011

Afsløring af mit regnbue hækleprojekt!

I løbet af pinsen og ugen op til har jeg "regnbuehæklet" et lille stykke babylegetøj, som både jeg selv og Valdemar synes rigtig godt om! Jeg har planer om at hækle nogle flere, og sælge dem i min Amio butik. Et ret simpelt stykke legetøj, men rigtig godt og farvestrålende og så er det sjovt,  når man er helt lillebitte, men også hvis man er lidt større.

Helt små babyer kan have regnbueringen rundt om armen, og der er selvfølgelig små bjælder indeni, så den ringer, når man ryster den. Hvis man er lidt større kan man have den på hovedet, finde den og fange den. For de endnu større børn, kan den bruges til, at øve sig i at kaste og gribe. Så et stykke legetøj, der kan følge barnet fra helt lille til lidt stor :D








8 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Super fin idé, langtidsholdbar, fedt.
...og så er jeg helt med på at slå et slag for GUL. Det er en skøn og undervurderet farve.
GODT at "nogen" går foran.
Kh. Lene.

flet ogsjov sagde ...

Valdemar på sin trone med sin krone ;)
Dejligt at se resultatet, bare gå i gang med produktionen. Har du fyld i så den kan vaskes ?

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Sikke en sød idé. Jeg misunder godt nok dine hækle-evner. Det får jeg vist aldrig lært... Hmm jo måske når jeg bliver en gammel kone og skal lave ting til mine oldebørn ;-)

Mette Kathrine sagde ...

Lene - ja gult er dejligt og jeg går gerne i front. Men jeg tror der er andre der er hoppet på vognen for længst, forståeligt nok :D

Flet og sjov - Den kan håndvaskes. Der er alm. pudefyld i, så jeg ville nok bare give den en håndvask.

Edith - det er slet slet ikke så svært at hækle. Med de evner du har indenfor kage, ville du da synes det er pærenemt at hækle :D

Fru hygge sagde ...

det er da en skøn regnbue-ring du har lavet.. og det er tydligt at se, at valdemar også godt kan lide den... obs... min computer driller i dag, så der er inden store bogstaver eller smilede ansigter... underligt

Demselv sagde ...

Skønt stykke legetøj i fantastiske farver - og ham den lille godte, han er da for lækker.

Rigtig god aften.
De kærligste hilsner
Jill

Mette Kathrine sagde ...

Mette - tak :D Åh hvor irriterende med computer der driller!

Jill - Tak :D ja han er min lille lækkermås!

HelleJescika sagde ...

Sikken en lækker fyr, hvor er han sød.

Legeringen er en super ide.