torsdag den 26. maj 2011

Suttesnore i shoppen!

Lidt inspireret af nogle forskellige suttesnore jeg har set bl.a. hos Mette og her! Så har jeg nu fået kreeret nogle stykker til min lille shop. Jeg har clearet med Mette at det er okay jeg sælger nogle, der er inspireret af hendes. De er jo selvfølgelig ikke magen til, og Mettes har lidt flere detaljer - tag et kig forbi hendes blog hvis du ikke kender hende :D Men tag også lige et kig forbi min Amio butik, hvis du kender en lille en der kunne bruge en sutteholder!






5 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er de bare flotte - desværre er vi igang med at vende den mindste af med sutte, så det dur nok ikke at hun får en suttesnor.

Mette Kathrine sagde ...

he he nej Camilla, det kan jeg godt forstå :D

Mia sagde ...

Hvor er de fine, man kunne vel have sin nøgle i den, når man nu ikke er til sutter :-O

Mette Kathrine sagde ...

Mia - god ide :D Tak for tippet!!

Kirkesjov sagde ...

Hvor er de blevet fine :-)

Kh. Mette