mandag den 2. maj 2011

Snart på vej i min butik!

Så kan man igen læse lidt om mig på Amio, da jeg er er en af "ugens butikker" på forsiden! Kig forbi, her kan du se hvad der snart kommer i butikken....


Barnevognkæder med bl.a. hæklede ugler!


Hæklede ugler på silkesnor
Jeg skal have taget nogle nye billeder, da der lige var en kende for meget sol på disse. Men så kan i få en smagsprøve på det der er på vej i butikken!



Perler på snor, til en lille prinsesse!
Lilla nuancer med sølvtråd


Rigtig god dag til dig!


5 kommentarer:

Lene sagde ...

Er vild med den der til pigerne. Super fin detalje med de små klokker :)

Solsikke sagde ...

Årh, dem kan jeg rigtig godt lide! Desværre er børnene her for store til barnevognskæder. :-)

Fortsat god dag!

Knus fra Solsikke

HelleJescika sagde ...

Hvor er de søde :O)

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Naiii hvor er de skønne :o)

Mette Kathrine sagde ...

Tak :D