søndag den 15. maj 2011

Så går det snart løs igen (hussalg)

For ca. 2 år siden satte vi vores dejlige hus til salg for første gang. Lige midt i boligkrisen, hvor ingen turde at købe noget, og alle brændte inde med de huse de havde til salg, inkl. os! Det gav ikke ligefrem pote, så nu prøver vi igen, at sælge dette skønne hus, som desværre ikke rummer hverken den plads vi har brug for, eller dækker de behov vi har på nuværende tidspunkt!


Planen er, hvis vi får solgt, at vi skal bygge et hus i stil med dette...
(dog med sandfarvede mursten og sorte tagsten)


Så lige om lidt så ruller det hele igen, med fremvisniger, rengøring osv. Nu håber vi snart der sker noget. Vi trænger til at komme videre med boligplanerne!!

(Billedet er lånt fra Frydkjær)




7 kommentarer:

Stine sagde ...

Det er længe at bo et sted, som man egentlig ikke vil. Håber det lykkedes :)

Mette Kathrine sagde ...

Tak Stine - ja det er ved at være trættende. I starten tog vi det stille og rolig, og synes vi havde tiden for os. Vi bor dejligt lige nu, men man indstiller sig også på at skal videre, så derfor gør vi ikke en helt masse ved huset. Og nu hvor vi har fået barn nr. 2, så er pladsen også ved at være trang. Så ja vi krydser fingre :D

Blomsterpigen sagde ...

Begge huse er da godt nok også fine! Gid jeg var så voksen :) Ønsker mig sådan en have!

Malene sagde ...

Det kan jeg da virkelig godt forstå! Og sikke et fint hus, I drømmer om at bygge! Håber den drøm snart kan blive til virkelig for jer!

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Held og lykke med det, Mette Kathrine.
Det ser rigtig fint ud, det I har i tankerne. Spændende :O).
Kh. Lene.

ditte marie sagde ...

haløjsa! Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg har været så fræk at smide dig på min blogliste her: http://www.babydimser.com/p/morblogger-listen.html
Har nemlig lige oprettet endnu en blog :)

Mette Kathrine sagde ...

Ditte Marie - det er da bare helt i orden, tak for det :D Det ser spændende ud !