mandag den 23. maj 2011

Pakkeleg! Vil du være med??

I weekenden fik jeg denne pakke tilsendt fra Lene!
En masse fine ting, som min datter har set sig lun på, så mon ikke vi skal have lidt mor-datter hygge ud af den pakke.



Nu sender jeg så pakkelegen videre
vil du være med??

Reglerne er sådan, at de to første der skriver herunder sender jeg en pakke.
Når du har modtaget pakken, laver du et lignende indlæg, sender en pakke retur til mig og til de to første som skriver hos dig.

Så nu vil jeg gøre 3 pakker klar! Lene skal have en tilbage og de 2 hurtigste, får også en pakke hver!!

9 kommentarer:

Súnadóttir sagde ...

Uh ja :) Jeg elsker pakker, så jeg vil da super gerne være med :)

Camilla sagde ...

Jeg vil meget gerne være med - elsker pakker

flet ogsjov sagde ...

Jeg er frisk. Man altid prøve noget mindst en gang. Så godt Lene´s indlæg, men nogen kom jo først ;)

Mette Kathrine sagde ...

Sunadottir og Camilla i kom først, så vil i sende jeres adresser til mig på mettek.lauritzen@gmail.com

flet og sjov - dejligt du vil være med, men du nåede det lige præcis ikke øv!! Du må holde øje på de andres blogs, når de sender deres pakker videre :D

Lene sagde ...

Øv hvorfor er jeg altid et snøvlehoved når det kommer til sådan noget her???? Hmmm mon ikke jeg får en chance igen en anden gang.

Mette Kathrine sagde ...

Lene - øv det var da ærgeligt! Du må også holde øje på de to vinderes blogs :D

Blomsterpigen Katrine sagde ...

Det er synd for mig!! Jeg vil også være med! :)

Lene sagde ...

Ellers må jeg starte min egen pakkeleg :)

Mette Kathrine sagde ...

Katrine - ja det er surt at komme for sent :D

Lene - god ide. En pakke leg kan man da altid starte....