tirsdag den 24. maj 2011

Nye varer i butikken - babyhue/hjelm!

Så er der en enkelt ny vare i min butik! Og der er snart flere på vej....


Denne gang er det en sød baby hue/hjelm til en lille pige, str. 6-12 mdr. Kig forbi! :D






I dag er der blomstens dag i min datters børnehave, og mor her havde da lige glemt, at jeg havde lovet at bage en kage. Så jeg fik lige kastet denne her bamse-blomster kage sammen kl. 6.30 i morges!!
Jeg synes faktisk det blev et okay resultat, af en lynkage at være :D







2 kommentarer:

Berit sagde ...

Sånne søte luer.Hvor finner man mønster til slike. Froskekaken var også flott, du er effektiv

Mette Kathrine sagde ...

Berit - mønsteret er fra en bog der hedder "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år" af Elsebeth Gynther :D Jeg har ikke selv bogen, men har tegnet mønsteret af fra en der havde den. Der er rigtig mange gode sager i den.