søndag den 22. maj 2011

netop hjemvendt fra dejlig weekend med konfirmation .....

hygge med familien og nogle meget vellykkede konfirmations-cupcakes. Sukkerblomsterne jeg lavede forleden, blev flittigt brugt og sikke fine kagerne blev. Jeg lover at flere billeder følger i de kommende dage, af både konfirmationsfesten og kagerne. Men nu gælder det sofahygge, med dertil hørende cafe latte, chokolade, mac'en og tordenvejr udenfor :D


Der blev masser af sukkerblomster til overs, så mon ikke der bliver til en lille give away!

Jeg har også modtaget en hyggelig lille gave fra Lene. Hun skal have en tilbage, og 2 andre kan være heldige at få en gave fra mig (mere info følger.) Men hold godt øje med min blog, for det gælder om at være hurtig på tasterne, hvis du vil være med i "konkurrencen"!

Billeder af Lenes gave må i også have til gode!!

God regnvejrs søndag til alle!

2 kommentarer:

lupe sagde ...

hej er sukker blomsterne lavet af RI
knus pia

Mette Kathrine sagde ...

Lupe - yes det er de :D