søndag den 22. maj 2011

Konfirmations/cupcake billedspam!

Nå i får dem lige allerede, billederne fra weekendens konfirmation, min næstældste nieces konfirmation!! Hun var så smuk og yndig, og jeg kan stadig ikke forstå at mine niecer er blevet næsten voksne allerede!!


I skal selvfølgelig også have billeder af de cupcakes, som jeg har lovet jer! Jeg må sige at det er de flotteste og mest velsmagende cupcakes jeg har kreeret indtil nu, så jeg er vældig stolt. Og min niece blev super glad for dem - det er jo det vigtigste :D


den øverste er selvfølgelig til Sofie


De lyserøde er chokoladekage og de gule er karamelkager (karamel-opskriften har jeg fået fra Stines blog!) Ovenpå er der vaniliefrosting (opskriften er fra dr. oetker)
Begge frostings er farvet med pastafarver. Jeg har påsat sukkerblomster og blade, som jeg har lavet af Royal icing (opskrift fra dr. oetker) og til sidst en lille fondant sommerfugl med lidt sølvglimmer!



Den smukke Broager kirke


Sofies hår havde hendes søster Marie sat. flot og hun er ikke engang frisør! Ja jeg var meget imponeret.


Min bror og konfirmanden, man kan tydelig se stoltheden hos farmand!


Han har virkelig også noget at være stolt af. Her med sine to ældste døtre Sofie og Marie. 
..........
og så har han endda 3 børn mere at være stolt af!


Jeg var heldig at få lov til at stå for borddækningen ( I LOVE IT!!!)
Så det får i også lidt billeder af









5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Så skønne nogle kager, de er jo en fryd for øjet og sikkert også for maven ;o)

flet ogsjov sagde ...

Sikke en sød konfirmand, og kagerne kan da kun have gjort lykke. Tillykke med niecen

Mette Kathrine sagde ...

Kathrine - ja du kan tro de også var en fryd for maven.

Flet og sjov - tak skal du have! Og ja de gjorde lykke, især hos børnene :D

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Wow hvor er de flotte de cupcakes! De ser virkelig indbydende ud! Mmm nu får jeg lyst til kage... (Det gør jeg jo ellers aldrig... ;-)

Og ja konfirmanden er smuk!

Mette Kathrine sagde ...

Edith - tak :D Ja det er jo ikke helt på niveau med dine kageudsmykninger.