onsdag den 25. maj 2011

Jeg var den heldige vinder af "Muselbergs" give away med overraskelse!

Ja det var nemlig mig der vandt Julies fine give away. Udover den fine kosmetikpung, grydelapperne (perfekte til mit sommerhus) og den lyserøde klud, var der i pungen, en lille hæklet fisk, en Knudie, 4 hæklede blomster, et treo rør til 1 kroner. En rigtig dejlig give away, som jeg er rigtig glad for :D

Julie har bloggen Muselberg. Hvis du ikke kender den, så tag et kig forbi!


Jeg elsker pakker og det er så hyggeligt når der følger en lille besked med :D












4 kommentarer:

Demselv sagde ...

Smukke, smukke ting sikken en dejlig overraskelse - endnu en af de dejlige glæder ved at være i "Blog-land"

De kærligste hilsner
Jill

Lene sagde ...

Hej Mette Kathrine.
Så er din pakke kommet frem, skal nok lægge billede ud af den senere.
Dine små søde blomster har fået lidt "tæv" så ca 1/4 er gået i stykker, men glæder mig til at bruge dem der er hele.
Søde øreringe, tænk de passer lige til min kjole som jeg skal have på til en fødselsdag i næste måned.
Er altså vild med din fugl tror det ender med at den skal bo i mit køkken et sted :-)

Tillykke med din give awey hvor er den bare fin.

Hilsen Lene

Mette Kathrine sagde ...

Jill - ja det er en af de virkelig lækre bonus ting ved blogland :D

Lene - ja jeg tænkte nok at post dk. ikke var så søde ved pakken. Jeg har før sendt dem i en kasse, det er nok lidt bedre :D Perfekt med øreringene og dejligt at du også kunne bruge fuglen.

Har en drøm... sagde ...

Heihei;)
Så koselig med hilsen hos meg, tusen takk;))
Så flott premie du har vunnet!
Gratulerer med det!

Klem Line