tirsdag den 3. maj 2011

Jeg har fået en award!


Jeg har fået en award af Mette med bloggen Fru hygge
Jeg er ikke helt klar over hvad den betyder, men det er jo hyggeligt med en lille award i ny og næ!
Men man skal fortælle 7 ting om sig selv og give den videre til 10 andre bloggere...

Lidt om mig:

1. Jeg ville ønske jeg havde SÅ mange penge, som jeg bare kunne smide om mig med. Jeg synes aldrig jeg har råd til alle de kreating jeg gerne vil have.

2. Jeg er en monster sukkergris

3. Min mand og jeg har købt en grund for 2 år siden, som vi skal bygge et hus på. Men vi kan ikke få solgt det hus vi bor i og jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne komme videre. Jeg er virkelig træt af mit hjem

4. Jeg elsker at spille computer, men har ikke så meget tid til det

5. Synes jokes med prut og numse er sindsygt sjove ( det synes min datter på 3 også, og så er det svært at holde masken... :D )

6. Jeg er en grinebidder, der ofte griner meget og højlydt, og ikke altid af det samme som andre

7. er i dag fuldstændig energiforladt, jeg håber den kommer tilbage til mig igen i morgen!

Pyyh 10 er mange - jeg vil give awarden videre til nogle af de blogs, som jeg følger mest:

1. Mette Fru Hygge fordi hun er en af mine hygge-krea guruer/buddies! Fordi hun er dygtig og jeg beundrer hendes fine kreationer. Og fordi hun gav mig denne award.

2. Heidi heidis stjernestøv fordi jeg følger hendes blog med hendes hyggelige kreative sysler og fordi hun også er en god og sød kollega.

3. Ditte Marie varsel-barsel fordi at jeg altid bliver så glad, når jeg kigger forbi hendes blog. Hun har en dejlig humor og et skønt væsen, og et dejligt perspektiv på sin barsel.

4. Lene livets minder endnu en barslende kvinde (som jeg selv) som jeg holder af at følge her i blog land.

Edith noordinarycake som har en spændende blog med de mest imponerende kager!! MUMS!!!

Kig forbi disse skønne bloggere, hvis du ikke allerede kender dem!


4 kommentarer:

ditte marie sagde ...

du er simpelhen det sødeste :)

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Ej tusinde tak! Hvor er du sød :-)
Jeg har lige for få dage siden modtaget den samme award, så jeg tager den ikke lige op igen, men er enormt glad for at du tænkte på mig :-)

Det er da virkelig surt med jeres hus. Krydser fingre for at I snart kommer af med det!

God dag.
Edith.

Fru hygge sagde ...

Tak for den sød Mette!... Og endnu mere tak for dine flotte ord om mig - de luner varmt i mig hjerte!
Ha en dejlig weekend, og lad os snart ses til kreahygge igen!
Knus fra Mette

Mette Kathrine sagde ...

Selv tak!!

Og Mette, ja vi må altså snart have os en kreadag....igen hi hi