tirsdag den 17. maj 2011

Her kommer mutter med kost og spand...og overspringshandling!

Så er hytten snart cleanet, der bliver pyntet op med blomster både ude og inde! Og i morgen kommer ejendomsmægleren og kigger en gang til, vi skal have taget billeder af huset osv. osv. Men åh hvor er det bare presset, når alt bare skal se vildt godt ud og stråle, især i mit hjem...der er lang vej! Og ALT sejler måske igen i morgen, efter prinsessen på 3 kommer hjem fra børnehave. Jeg tror jeg vil give hende seletøj på!

Jeg kan gøre rent og gøre rent, men køkken og badeværelser er så nedslidt, at de bliver ved med at se lidt småsjuskede ud. Men det skifter vi altså ikke, når vi står og skal sælge!

Nå men min mor og hendes mand kom lige forbi med denne smukke buket pæoner (yndlingsblomster), som tak for at vi har passet deres hund! Perfekt timing, når vi skal have taget billeder.




nå det var den overspringshandling.... elsker min blog :D

her er en anden lille overspringshandling, som jeg elsker endnu højere




6 kommentarer:

Maria sagde ...

Mmmmm... Pæoner :) Man må godt overspringshandle, når det er med to så skønne ting, som blog og børn!

Dorthe Thorup sagde ...

De er som tornadoer de små. Lige gyldigt hvor tit man rydder op og gør rent, så tger det dem ofte kun få sekunder inden vores hus igen ligner noget der er løgn!

HelleJescika sagde ...

overspringshandlinger giver ofte mig mere energi. Hold da den lille gut er en smuksak.

Fru hygge sagde ...

Jeg håber at der inden længe kommer en køber til huset:) Så i kan slå igang med jeres nye hus-projekt! Det bliver sååååå spændende for jer alle fire!:)

Mette Kathrine sagde ...

tak alle 4! nu skinner det hele, både hus og have, på trods af skønne overspringshandlinger :D

Malene sagde ...

Blog og børn... to af mine favorit-overspringshandlinger!!!

Og sikke en fuldstændig fantastisk lille charmebøf du har dig der!!