mandag den 23. maj 2011

det er ved at være sidste chance.... (støt Japan)

Hvis du vil støtte det katastrofe ramte Japan, ved at købe en af mine ting! Jeg har 1 tørklæde og nogle fine øreringe til salg på Amio. Når du køber en af disse varer, går pengene til Dansk Røde Kors, og direkte til Japan. Håber du vil kigge forbi Butik Sirianna!

1. juni tager jeg tingene af og de vil ikke længere blive solgt!

ørestikker med Japanske kirsebærblomster



tørklæde med Japansk kirsebærblomst


ørestikker med Japansk kirsebærblomst







2 kommentarer:

Mette Kathrine sagde ...

Jeg har sat priserne ned, da jeg ikke har solgt nogle af tingene endnu! Jeg har valgt at lade pengene gå ubeskåret til Dansk Røde Kors, selvom jeg sætter lidt til i form af div. gebyrer. Så kom nu køb køb køb og støt en god sag!

Lene sagde ...

Hej Mette Kathrine.
Jeg skal nok fortælle dig hvordan den har det når den kommer frem. Jeg tror min mail adr er på min profil nu, den har været væk et stykke tid, øv.
Glæder mig til pakken ankommer.
Hilsen Lene