søndag den 1. maj 2011

April give away - and the winner is......

Så fik jeg endelig sat mig ned og trukket lod om både 1. og 2. præmien i min april give away!! Sikke et skrive arbejde!






Tusind tak til alle der har deltaget og velkommen til nye læsere!!


Vinderen af 1. præmien er.....


Fam. Trolle Kobberholm
som skrev:


"iihhhh... en fin give away.. 2 lodder tak :D"











Vinderen af 2. præmien (fuglene) er......


Smykkefryd
som skrev....


"Ihh, så fint. Jeg er bestemt med på 2 lodder."







Stort tillykke til jer begge!!! Jeg skriver lige til jer!

2 kommentarer:

Fam. Trolle Kobberholm sagde ...

sikken en dejlig nyhed efetr en hård weekend med tandudtrækning osv.! jeg sender straks en email til dig :D

Misemor sagde ...

Gratulerer til de heldige! =)
Det er så morsomt å være med i slike konkurranser - det er så mye fint å vinne!
Solklem fra Misemor