onsdag den 18. maj 2011

Annas fine nye gummistøvler!

Jeg er altså blevet ret så lun på gul (ha ha det rimer) Og i Føtex havde de lige de gummistøvler, som skal sidde på min Annas små fødder det næste stykke tid. Dem må jeg lige vise! Anna er ligeså vild med dem, som jeg er, så de SKAL bare med hjem fra børnehave hver dag.



Lige en indskudt sidebemærkning...

Min mand synes ikke jeg må skrive så meget om vores hus salg her på bloggen, jeg ved ikke om jeg er enig. Men hvis nogen interesserede købere skulle læse med, så ER det altså et dejligt hus, som bare ikke passer til vores behov mere - DESVÆRRE! Det bliver med mange tårer, når vi skal væk herfra! Og dem som får "vores" hus, er meget heldige ;D
OVER AND OUT!
Godnat til alle i blogland og hvem der ellers måtte læse med.......

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Hvor er de bare skønne de gule gummistøvler, kan godt forstå hun er glad for dem.

Misemor sagde ...

Herlige støvler! =)
Og bloggeland kan være et like bra sted som noe annet å annonsere sitt hus til salgs!
Misemor sier også god natt!

Blomsterpigen Katrine sagde ...

Jeg elsker også gul!! Men sig mig lige.. hvad er det der rimer? Jeg føler mig snydt! Jeg kan ikke finde det, og nu er jeg alt for nysgerrig til at glemme det haha!

Lene sagde ...

De der gummirøjser er bare total skønne. Kan godt forstå at du elsker dem.

Mette Kathrine sagde ...

Katrine - ja hmm jeg synes altså lige at "ret så lun på gul" lød som et rim! Altså lun - gul! Jeg kan godt se det ikke er et helt rigtigt rim, men næsten :D