søndag den 1. maj 2011

Ahhh hjemvendt fra en dejlig påskeferie + billedspam....

Så kom jeg hjem til den civiliserede verden igen, ved mac'en, blogverden, opvaskemaskine og alt det der....
Vi skulle egentlig bare være i sommerhus et par dage, men det endte med en uge, for hvor var der bare dejligt i det skønne vejr. Og i kender det jo, det er SÅ dejligt, bare engang imellem, at komme lidt væk fra vasketøjsbunker osv.


Så her får i lige lidt billeder fra vores tur i sommerhus... ja det er altså uden mig, for jeg er faktisk altid bag kameraet. Men det er også fint nok, for det er ikke altid man lige er så smart med tøj og make up, når man er på ferie..


Anna på mælkebøttejagt


Valdemar er endelig kommet i højstol, uh det er bare dejligt, så er man en stor dreng


Annas nye sommer klip klappere, lige noget for en prinsesse på 3 år


Anna og Farmand på have traktoren, som virker engang imellem, når den ikke går kaput!!

1 års fødselsdagsfest

Og som lovet (i mit forrige indlæg), så skal i selvfølgelig have nogle billeder af de fødselsdagsgaver vi havde med til Ingeborg, da hun fyldte 1 år


Jeg havde jo syet kjolen med elefanter på, derudover havde jeg hæklet en hel æskefuld cupcakes i forskellige former og farver. Det blev også til en lille smykkeæske med hjemmelavede hårspænder.
 (alle blomsterne er hæklet af Mette, jeg vandt dem i hendes lækre give away)

Og da vi så kom til fødselsdag hos lille Ingeborg, så kvitterede hendes forældre lige med det vildeste kagebord. Og ja de er alle hjemmelavede: lagkagen, jordbærstængerne, flødebollecupcakes, gåsebryst, kyssene, cheesecake og alt det andet!!

Og det var godt!!!!!!!!
Sådan så det ud, det store kageorgie...






2 kommentarer:

Belladotte(Helle) sagde ...

dejlige billeder men de der klipklapper dem kunne jeg også finde på at hoppe i ..død smarte :)

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Sikke dejlige billeder fra sommerhuset og lækker gave at få :o) og jeg er da dybt fascineret af det kagebord, det er da alt for lækkert :o)