torsdag den 28. april 2011

uhuuu jeg kan blogge fra mit sommerhus!! + give away info!!

Min søde mand kunne lige lave en forbindelse via sin Iphone....smart!!

Ja vi synes lige det var så dejligt med en tur i sommerhus, at vi besluttede os for at blive lidt længere. Derfor udskyder jeg også lodtrækningen om mine give aways til... søndag eller mandag. Så man kan lige nå at være med lidt endnu, hvis du ikke allerede har tilmeldt dig!

I mellemtiden kan i lige få lidt billeder af en af de fine gaver, som jeg havde syet til vores venners datter, som holdt 1 års fødselsdag forleden! En lille sommerkjole, som hun måske først kan passe til næste sommer...men jeg er ret godt tilfreds med resultatet. Jeg har mange flere billeder af gaver og fødselsdagskagebord (meget imponerende), men dem må i have til gode til i næste uge, hvor hverdagen igen melder sig for den barslende kvinde her. Så er der igen tid til at blogge!!


imellem tiden vil jeg nyde tiden sammen med min lille dejlige familie, i forårs Danmark! Jeg skal love jer for, at jeg nok skal billedspamme om vores lille ferie....også i næste uge ;)

3 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

EJ, hvor er den sej!!
Hyg dig!

mette sagde ...

Så fin!

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du er dygtig, Mette Kathrine. Fint arbejde.
Kh. Lene.