fredag den 1. april 2011

Spændende weekend forude og nye blomster på terrassen!!


Uuh sådan en spændende weekend der venter forude, men jeg venter lidt med at fortælle om det der skal ske, for jeg skulle nødig jinxe det!! Men kryds jeres fingre for mig og min lille familie på søndag :D Så skal jeg nok fortælle om det senere.

Der er også snart en april - give away på vej her fra mig, og det bliver noget af en blandet landhandel, på den fede måde!

Ih hvor jeg nyder foråret, idag kom der nye blomster til på terrassen!

Rigtig god weekend!

5 kommentarer:

mette sagde ...

krydser X

Solsikke sagde ...

Jeg skal nok krydse fingre for dig og venter spændt på fortsættelsen. :-)

Skønne blomster, som du har fået på terassen!

Rigtig god weekend!

Mange hilsener Solsikke

Stjernestøv sagde ...

Uhh, Mette, det bliver så spændende, krydser alt der krydses kan :o) Fine blomster du har fået på terrassen.

Mette Kathrine sagde ...

tak :D

Fru hygge sagde ...

Spændende, spændende hvad der skal ske på søndag. blomsterbilleder du har taget, giver den dejligste forårsfornemmelse i maven.:)