søndag den 17. april 2011

Puder på bestilling og en ugle til en barnedåb!

Pyha sikke en weekend! 60 års fødselsdag og stor fest lørdag, og videre til barnedåb i dag. En dejlig dejlig weekend, men en masse skønne mennesker. Og nu er jeg også træt. Og så er det endnu engang en af de aftener hvor unger ikke sover endnu...(kl. 22 i skrivende stund)

De må være overtrætte ovenpå de mange indtryk!! Men det har nu været meget sjovt mens det stod på.

Inden weekenden fik jeg syet 2 puder til mine svigerforældres sommerhus. Min svigermor havde set sig lun på puderne i vores sommerhus, og bestilte lige 2 lignende til deres eget sommerhus.

Derudover så måtte der også lige en uglepude med til lille Gabriel, som vi var til barnedåb hos i dag. En sovende ugle, inspireret af den søde grinende ugle hos kind by nature! Udover uglen, havde jeg købt en kuffert, fyldt den med trælegetøj + hjemmesyslede ting. Bl.a. en flagranke, en hæklet bold m.m. Det var da en gave jeg godt selv kunne have ønsket mig til mine unger, og den faldt heldigvis også i god jord hos dåbsbarnets forældre. Her er lige et par billeder.....


i sidste uge nåede jeg også at sy nye hynder til ungernes trip trap stole, og dem er jeg ganske stolt af.


Valdemars stol med brun siddehynde med applikation. Den kan også vendes, så både ryglæn og siddehynde er lyseblå.


Annas stol fik en ny ryg hynde med kattestof. Hun har ikke brugt siddehynden i lang tid, så det er mest for syns skyld og så fordi jeg lige kunne øve mig, inden jeg gik i gang med Valdemars hynde.


Det seneste billede af mine to lækre musser...




8 kommentarer:

Randi sagde ...

Det har været en travl weekend :o)
Det er godt nok fine ting, du har fået syet midt i alt det andet, du også skulle nå.

God dag.
Kh Randi ♥

Mette Kathrine sagde ...

tak Randi, ja der kom lidt ting fra hånden. Men det er jo også en måde at koble af når man er kreativ, som du sikkert kender.

Lene sagde ...

Sikke da en dejlig weekend med fuld fart på :) Vild at du har nået at sy puder og hynder samtidig med at i har været til fest. Bare jeg nåede så meget.
Skønne unger du har dig.

Mette Kathrine sagde ...

arh...jeg har syet i ugen op til weekenden. I selve weekenden, var der ikke tid til så meget andet end fest, hvilket jo også var dejligt :D

Stjernestøv sagde ...

Det er bare så fint det hele Mette, og skønt billede af de to guldklumper :o)

Mette Kathrine sagde ...

tak Heidi :D

Camilla sagde ...

Der er nogle rigtig fine puder -kan rigtig godt lide uglen.

Synes hynderne til stole er rigtig fine - det er en rigtig god ide.

Mette Kathrine sagde ...

tak Camilla :D