lørdag den 9. april 2011

Krea hygge hos "Fru Hygge"!

I dag har jeg været en af de heldige deltagere til "Krea-dag" hos hende her!

Der blev syslet med hækletøjet, syet på symaskinerne og drukket kaffe og spist kage!! En dejlig dag hvor snakken gik og vi kunne hjælpe hinanden med forskellige sy projekter. Det er jo altid dejligt at mødes med nogen, der er super erfarne ved symaskinen, som kan guide lidt når der er noget der driller.



Værtinden Mette (også kendt som indehaver af en dejlig blog!)


Her er hvad jeg havde pakket ned...


Her er hvad det blev til. Planen er, at jeg vil sy et patchwork babytæppe. Det bliver ret spændende at se hvad det ender med. Det var ihvertfald godt at få lidt tips og tricks fra de erfarne sydamer i dag, til hvordan man kan få et fint tæppe ud af disse fine lapper!!

Jeg pynser også stadig på 2. præmien i min give away. Den er faktisk færdig, men billederne får i lige en af de kommende dage.



3 kommentarer:

Stjernestøv sagde ...

Uhhh Mette, det har bare været en super god dag! Der er gang i den på billederne, lige som jeg husker det :o)

Fru hygge sagde ...

Hej Mette.

Hvor bliver det spændende med dit tæppe - har du fået lavet mere på det? Dine fugle er skønne, og pynter på fint på en gren:)

Tusinde tak for dit indlæg om kreadagen, og endnu mere tak fordi du var med til at gøre dagen super god!:)

Ha en god søndag aften.
Kh. Mette

Mette Kathrine sagde ...

Mette - ja jeg har fået syet lapperne sammen og er næsten færdig med den del. Tager det lidt ad gangen, det kræver lige lidt af den der logik :D

Og selv tak, det er simpelthen så hyggeligt hver gang. Dejligt at du har taget initiativ til det. Vi må virkelig finde ud af noget mere med blogtræf, mere krea osv.

Kram