mandag den 4. april 2011

Give Away - april

SÅ ER DEN HER!!! 

En godt og grundig blandet landhandel af en give away! Der er ryddet lidt ud i mine stofrester m.m. så her skulle der gerne være lidt til enhver kreagirl!!


6 stk. retrostof (bl.a. lidt fra Fruea.coms lækre give away)
13 stk. blandet stof (forskellige størrelser)
2 strikkede karkklude
Rie Elise Larsen papir (rester)
Blandet papir fra bl.a. Hollys og småfolk (rester)
Lidt blandede klistermærker
1 rulle dobbeltklæbende tape (perfekt til at lave kort o.l.)
1 stor pose blandede perler, bl.a. fra Vietnam
1 pose med rulleøjne
1 pose med blandede clips
1 pose pyntestjerner i sølv
1 rulle nylon smykkesnor
1 række magnetstriber med klister, til at lave dine egne små magneter
5 hjemmehæklede knapper



Reglerne er:

1 lod - kommentar + fast læser
2 lodder - kommentar + fast læser + link fra din blog

Alle er velkomne til at deltage
også dig uden blog :D Husk at skriv hvor mange lodder du vil deltage med.

OBS! 
Brug venligst det øverste billede, når du skal linke fra din blog!!

Jeg trækker vinderen fredag d. 29. april!


2. præmie

I anledning af at jeg har rundet 100 faste læsere, vil den jeg trækker som nr. 2 vinde disse 3 forårsfugle




103 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hold da op en flot give away! Jeg melder mig med 1 lod :)

Julie sagde ...

Det var da noget af en give away ;0)
Jeg er da med på 2 lodder

Stella sagde ...

Sikke en flot give-away. Jeg melder mig med 2 lodder :-)

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Ih så fint!
Jeg er med på 2 lodder :-)

Malene sagde ...

Sikke en skøn blanding. 2 lodder til mig.

Dorte sagde ...

Sikke en dejlig give away, den vil jeg da gerne have fingre i.
2 lodder herfra.

Pi Andrea sagde ...

Mums filibaba ... 1 lod til mig... :o)

*lume* sagde ...

Jeg er med på 2 lodder :0)

Hanne sagde ...

Fin gave - 1 lod til mig..

Fam. Trolle Kobberholm sagde ...

iihhhh... en fin give away.. 2 lodder tak :D

Blomsterpigen sagde ...

Wow!! Er vild med den Give Away. Vil rigtig gerne være med med 2 lodder tak. Og er vildt glad for at have fundet din blog...
Tak til Malene med Kreakriller :)

Retro-uglen sagde ...

Neej en fin give away den vil jeg rigtig gerne vinde. 3 lodder herfra:P

vibeke sagde ...

Lækre sager. Et lod til mig tak.
Kh Vibeke

Stjernestøv sagde ...

Uhh Mette sikke nogle herlige ting du har samlet sammen, jeg er klart med på 2 lodder :o)

Lene sagde ...

Sikken en super fin gave.
Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder tak :)

KGaardsted sagde ...

Uhh lækkert!

Jeg er med på 2 lodder!

Inadesign sagde ...

Super flot give-away. Ved allerede hvad jeg gerne vil lave af alle de små stofstykker, hvis jeg er den heldige vinder. Jeg sætter også derfor 2 lodder:)

Marolle sagde ...

lækker præmie er med på 1 lod :)

mette sagde ...

Hey - er med på et lod. Fine sager! :)

Frk. Høiriis sagde ...

WOOW en lækker give away.. sikke mange lækre sager - som absolut gerne må sendes hjem til mig :) Kunne i hvert fald godt bruge sådan en krea-pakke, så jeg krydsr alt hvad jeg kan, deltager med 2 lodder :)

Kh. Frk. Høiriis

Ditte sagde ...

Fine sager. Deltager med 2 lodder :-)

Maria sagde ...

Wauuu, en masse lækre ting jeg må være med på 2 lodder

Britta sagde ...

Jeg snupper 2 lodder og glæder mig til at følge din spændende blog.

Clara Gry sagde ...

Hvor er der mange lækkerier! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder!

Hvis du har lyst er du meget velkommen til at kigge forbi min blog, hvor jeg også har gang i en give away. (jeg kan dog slet slet ikke hamle op med din flotte præmie...)

Kærlig hilsen Clara Gry

Christina sagde ...

Uha får helt kreakriller i fingrene. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

Kristiane sagde ...

uff hvor vil mit krea hjerte blive oven ud lykkelig for at vinde denne give away. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

Margit Rosenaa sagde ...

jeg vil meget gerne deltage

1 lod til mig

x

margit fra

creativetail

Mia sagde ...

Wauve !!! Sådan en skat vil jeg da gerne eje.
så det bliver med 2 lodder. :-O
PS. tak for hjælpen

Kh AM

Christina sagde ...

Ej, hvor er den bare fantastisk. Jeg deltager med et lod. :)

christinabonke@hotmail.com

Camilla Christensen sagde ...

Jeg er med på et lod

Sanni sagde ...

Sikke nogle lækre sager =)
Vil gerne deltage med et enkelt lod..

sanne sagde ...

Hej fine sager to lodder til mig, tak

Balles Bazaar sagde ...

Sikke da en dejlig krea"kasse" - 2 lodder til mig.

owlicioussisters sagde ...

Lækker give away ;)
2 lodder til mig tak ;)
Julie

Tante Pap sagde ...

Mums :O)

2 lodder JA TAK

Elisa With Nielsen sagde ...

Lækker præmie. Er med på 1 lod :)

mostermajas sagde ...

Flot, flot give away, jeg er med på 2 lodder

Christina sagde ...

Den er jeg med på... To lodder i puljen herfra- og kig endelig også forbi min Give Away! ;)

Kh Christina

monikats kreative blog sagde ...

Dejlige sager, jeg er med på 2 lodder. Tjek også min giveaway.
Kh
Monika

Mette sagde ...

Jeg er med på et lod!
Mvh Mette

Lene sagde ...

Er med på 2 lodder, lækker give away og så her den lige noget af det stof jeg står og mangler, så håber, håber at jeg vinder.

Kamomilla Vanilla sagde ...

Wiii, er helt tosset med den slags ting :) Jeg er med på 2 lodder :)

Stine sagde ...

To lodder tak :)

sanne sagde ...

Sikke en masse lækre sager, melder mig med et lod

sonja sagde ...

3 lodder til mig:)

HelleJescika sagde ...

Det kunne være hyggeltigt at nulere lidt med det. Deltager med 2 lodder

Rikke sagde ...

Jeg er med på 2 lodder

Grith sagde ...

Jeg hopper med på to lodder.

Jeg har også en give away på min blog hvis du skulle have lyst til at deltage.

bjoernskov sagde ...

åh, er helt vild med denne give-away!
med krydsede fingre og et lod, cecilie xx
ceciliebjoernskov@live.dk

House of Hesselberg sagde ...

Årh - sikke en skattekiste du udlodder - jeg smider 2 lodder i puljen :) Kh Dorte

Signe Dagmar sagde ...

Så mange fine ting :)

1 lod tak.

www.ligeisynet.dk

Lola sagde ...

Nøj mand! Jeg smidder et enkelt lod. :)

Katharina Stendys sagde ...

Jeg melder mig som læser nr. 100 kan jeg se :) Vil meget gerne deltage med 2 lodder!

God weekend

Rumfang sagde ...

Vil gerne deltage med et lod :)

trinepine sagde ...

For en fiiiin Give away.
Jeg tar ett lodd.

Randi sagde ...

Sikke en fin give away. Jeg deltager gerne med 2 lodder. Jeg glæder mig til at følge din blog.

Jeg har også en lille give away på min blog, hvis det kunne have din interesse:o)

God weekend.
Kh Randi ♥

Lena sagde ...

Eeeeejjjj hvor lækker en kreapakke! Smider et lod og krydser fingre!1 :o))

Camilla sagde ...

Her vil jeg gerne være med.

Om mig sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Joan sagde ...

Sikke en skøn Give Away :) Jeg er med på 2 lodder :)

Joan Bagger sagde ...

Neej alle de fine ting man kan vinde, jeg er da helt klart med på 2 lodder.. :D

og tillykke med de i hvert fald 100 læsere.. :D

Mette sagde ...

Sikke en flot giveaway, deltager med 2 lodder :D

Kreafab sagde ...

Dejlig give away, som kommer til at sætte den heldige vinder i gang med forskellige projekter. God måde at dele ud af sit kreaunivers på. Deltager med glæde med to lodder.

Sara sagde ...

Hej! Sikke en fin blog :)

Jeg prøver lykken med 3 lodder.

- Sara

Juliabsn sagde ...

Uuha en fed give-away, bare jeg bliver den heldige vinder!

Hilsen Julie, en ny fast læser ;)

ps. kig gerne forbi min blog, jeg har også en give-away kørende.. (juliabsn.blogspot.com)

Mona sagde ...

Oj oj så otroligt mycket fint : ) Klart jag är med. En lott till mig tack.
Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Mia sagde ...

Så lækkert!
Jeg er med på 1 enkelt lod!

Smil fra Mia
Se også min giveaway!

sanne sagde ...

Vil gerne have et lod tak

LillePil sagde ...

hvor er det en fin give away.. fine sager!
Jeg vil gerne være med, 2 lodder til mig.. jeg krydser fingre.

Mvh Berit

vidunderlige univers sagde ...

Hej.. Har fundet vej til din blog.. Må jo undersøge bloguniverset når man er lidt ny i det.... Jeg melder mig som fast læser og vil meget gerne deltage i din flotte give away..
Jeg vil gerne deltage med 2 lod..
Krydser hvad jeg har..:0)

gitte sagde ...

ih her vil jeg meget gerne være med på 2 lodder.
gitte

Helle sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder :o)

Nette sagde ...

Lækker give-away! 2 lodder til mig.

Morgenfugl sagde ...

Jeg deltager gerne med 1 lod :)

Bilgaardkreative sagde ...

1 lod til mig tak - vil SÅ gerne vinde alle resterne :)

Tjek også min give away hos; bilgaardkreative.blogspot.com

K sagde ...

Sikke dog en lækker krea-pakke. Vil meget gerne være med på 2 lodder :)

Anonym sagde ...

Vil be' om 2 lodder :D
(vil ikke oplyse min blogs navn)

bongo.rosa@hotmail.com

Karoline sagde ...

Vil gerne deltage med 5 lodder;D

Fed Give away :D

http://proox.blogspot.com/

RieFie sagde ...

Skøn Give-Away. Tiltager med 2 lodder :)

emma-ilsfort sagde ...

wauw! jeg blir da simpelthen nødt til lige at deltage! :p
1 lod til mig

Chhan sagde ...

Jeg vil gerne have 2 lodder tak :)

Troldemoar sagde ...

nøjs for en lækker give away, jeg er med på 2 lodder :)

fletogsjov sagde ...

Sikke en fin "værktøjskasse" Jeg er straks med på 2 lodder
Kig gerne forbi min giveaway også

sannepkunst sagde ...

Jeg Er med på 2 lodder og krydser mine fingre :)

Smykkefryd sagde ...

Ihh, så fint. Jeg er bestemt med på 2 lodder. Kh Sanne / www.smykkefryd.dk

Belladotte(Helle) sagde ...

hov ser først dette nu jeg er med på 2 lodder :)

Bebe sagde ...

Lækker give-away! Jeg er med på 2 lodder!
God påske!
Bebe

Frk. Munk sagde ...

Ej en fed give away, den vil jeg da gerne være med i kampen om ;-) kunne bruge det hele - 2 lodder til mig tak

Frk.Munk

Sysler fra hverdagen sagde ...

Sikke en fed give away. Jeg vil helt sikkert kunne bruge det hele, og lige nu har jeg mest i tankerne til stoffet, er ved at sy et patchwork tæppe til min datter, og der kunne jeg godt bruge lidt nyt stof.

Jeg deltager helt sikkert med to lodder og håber jeg er den heldige.

God påske

Marlene

inga sagde ...

Happy Easter!
Thank you for the chance at your fabulous candy.
2 lodder
http://inga2010.blogspot.com/

Josefine sagde ...

Kæmpe lækker give away, jeg er med på 2 lodder.

Hula sagde ...

Hvor er det dog en lækker give away - jeg lægger 2 lodder ;o)

Irene sagde ...

Lækker blog og super skøn GA. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder.

Kh. Irene

Klejs sagde ...

Det er vel nok gavmildt. Spiller med 2 lodder.

Maria - Dressed by Maniacs sagde ...

Virkelig fin give away. Jeg deltager gerne med 2 lodder :)

Súnadóttir sagde ...

Nøøøøj... super lækre ting.
1 lod til mig :)

Jane sagde ...

Vil gerne deltage med 1 lod :)

Tusinde Tanker sagde ...

Hold da fast, sikke nogle lækkerier!! Jeg er bestemt med på 2 lodder og håber heldet smiler til mig :-)
Tillykke med de 100 læsere

Karina sagde ...

Det er da med sikkerhed en af de flotteste give away jeg længe har set. Jeg er med med to lodder.

Mona sagde ...

Alldeles underbara tyger. Klart jag är med, en lott till mig tack : )
Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Chatrine [C.H.J. Creations] sagde ...

For en flott give away! Jeg vil gjerne være med på din give away med 2 lodd:o) Har linket give awayen på bloggen min og er fast følger:o)

Micha sagde ...

Sikke en skøn give away - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og glæder mig til at følge din blog fremover :)
KH Micha

Thora sagde ...

Wow så flott premier. Jeg håper jeg kan få være med og jeg gleder meg til å følge din blogg videre. Jeg elsker håndarbeid. Flott at du har Internett i ditt sommerhus, kos deg og nyt våren.