onsdag den 20. april 2011

En forårsdag med mine dejlige børn!


Igår tog ungerne og jeg en tur til "Loch Ness"! Et dejligt sted som ligger tæt på hvor vi bor, hvor man kan fodre ænder, gæs, svaner...måger og mange andre fugle. Der er legepladser for både store og små børn, og bænke til de medbragte madpakker. Også et yndet tilholdssted for børnehaver. 

Det var super hyggeligt. Valdemar hyggede sig under dynen i barnevognen, mens Anna kunne rutche og gynge og fodre fuglene. En rigtig dejlig forårsdag med mine 2 guldklumper. Bagefter tog vi hjem og spiste øko pandekager fra Netto, mmmmm de kan anbefales!!!

Er det ikke bare for fedt med det lækre vejr!!!
Jeg var de at løbe igår..pyha, det kom helt bag på mig hvor varmt det pludselig er blevet allerede :D

4 kommentarer:

Stjernestøv sagde ...

Årh det ser hyggeligt ud Mette, og så i det dejlige solskinvejr!

Mette Kathrine sagde ...

ja det var også rigtig hyggeligt!! Glæd dig til du får tiden til at tage begge unger med ud på sådan en hyggetur, det er bare bonus ved at være på barsel.

sannepkunst sagde ...

Det ser så dejligt ud, vi nyder også vejret i stor stil herhjemme :)

Mette Kathrine sagde ...

Sanne - det kan jeg godt forstå. Det er jo også næsten sommeragtigt. Det tegner til at blive en super dejlig påske :D