mandag den 11. april 2011

Babytæppe...

Så fik jeg afsluttet projekt "Babytæppe" som jeg startede på i lørdags. Her er lidt billeder af processen og resultatet, men først af min lille charme-bøf med tæppet på! Han er da simpelthen bare for dejlig.... og 5 mdr. i dag!!

Tæppet blev fremstillet lidt anderledes end jeg egentlig havde tænkt og med lidt flere skønhedsfejl, end planen var! Men nogle gange skal man lige prøve 10 gange, før det virkelig lykkes. Jeg blev bl.a. nødt til at sprætte et stykke op, som var syet forkert, hvilket resulterede i en rift i det næsten færdige tæppe. Så jeg måtte sætte en lille "Æble" lap på. Og så er præcison bare ikke ven med mig, når det kommer til syning. Mærkeligt, da jeg ellers mener jeg ejer et rigtig godt øjemål...

Men men men, det er der ingen der ser når "musikken spiller"! 
Jeg er sgi da meget stolt - det er jo første gang jeg har syet sådan et :D




14 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Du er da en skrapsak Mette - super fedt tæppe du har lavet til lille lækre Valdemar!

Pia Søegaard sagde ...

Hvor er det bare fint... han er da en lækker og heldig lille gut ;-)

Strikkeglæde sagde ...

Godt gået!!

Lene sagde ...

Han er simpelthen for dejlig ham Valdemar. Super fedt tæppe og fantastiske retrofarver.

Julie sagde ...

Han er da en lille lækker fyr ;0)
Tillykke med de 5 mdr. og skønt tæppe ;0)

vibeke sagde ...

Nøj hvor er han bare en heldig lille knægt. Sikke et fint tæpper mutti har lavet..:-)

Stjernestøv sagde ...

Hvor er det bare blevet flot Mette. En rigtig fin kombination af stoffer du har valgt, og sikke et herligt smil/grin Valdemar leverer den fotogene charmebøf :o)

Mette Kathrine sagde ...

tak allesammen :D

Blomsterpigen sagde ...

VILDT lækkert tæppe :) Vil også snart lave et! Har lige bestilt stoffet :)

Grith sagde ...

Det er blevet flot! Og han ser skøn ud.

ditte marie sagde ...

wow... Det er rigtig flot lavet! hmm... siddder faktisk og spekulerer på om jeg mon skulle efterabe?? Eller som man også kan kalde det; om jeg mon skulle lade mig inspirere?
Sådan et ku vi nemlig også trænge til herhjemme :)

Mette Kathrine sagde ...

Ditte Marie - du må abe efter alt det du vil :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det er SÅ fint, dit nye tæppe og det ses jo med al tydelighed, at den lille lækkerbøf også er tilfreds med sin mors bedrifter. :O)
Kh. Lene.

Fargebarn/Husbygger i Klepp sagde ...

Så mye pent du syr, og for et fint teppe. En nydelig gutt du har også.

Veldig kjekt å oppdage bloggen din og at jeg har danske som leser min. Kommer innom her igjen! ;)