tirsdag den 8. marts 2011

Tak til Fruea.com for en lækker give away :D


I dag kom denne lækre pakke med posten fra hende her fruea.com - kig ind, super hyggelig blog. Jeg er især vild med hendes ugle-puslehynder!
En dejlig give away, som jeg var så heldig at vinde. Det er min første vundne GA i min blogtid, og hvilken en!

Jeg har allerede været igang med nogle af tingene dag. Her er lidt af det der kom ud af det.


en lille flagranke til mit krearum! Med retro tapeter fra fruea.com


En lille nålepude med blomst fra fruea.com og inspireret af hende her!



10 kommentarer:

Grith sagde ...

Stort tillykke,

Det var også en lækker give away

Ditte sagde ...

Tillykke, der var du virkelig heldig...

Mette Kathrine sagde ...

tak

- yes, det var en god en af slagsen :D

heidi sagde ...

Sikke da en godtepose :o) Tillykke!

Hanne sagde ...

Hvor heldig !! Tillykke

ditte marie sagde ...

Jubiii.. elsker de der look alike cirkusflag!! Hvis du vidste hvor mange webshops jeg har googlet mig frem til i søgen på disse cirkusflag!men der er bare ikke "cirkusflag" til slag nogen steder, så trode lidt at jeg aldrig ville få dem. MEN hvorfor har jeg ikke tænkt på at lave dem selv! GENIALT!
Ja, der skal ikke meget til at jeg får en åbenbaring :) Men tak alligevel!

Mia sagde ...

halløj ;-)

du indsætter gif ved at tilføje en html kode istedet for et billede.

smil fra Mia

Mette Kathrine sagde ...

Mia - tusind tak, jeg må lige prøve igen :D

Ditte Marie - Og ja det er jo super nemt. Du kan se en DIY på karenklarbaeksverden.blogspot.com Hvis det er den af stof du tænker på. Jeg tror måske det er hende der har opfundet den flagranke, som jeg bruger.

vibeke sagde ...

Neeej, var der dig der var så heldig at vinde den fantastiske bunke lækkerier, den sukkede jeg godt nok lidt efter..:-)

Mette Kathrine sagde ...

Vibeke - ja og du kan også tro jeg blev glad!! Og har allerede brugt af tingene :D