onsdag den 16. marts 2011

Skønne indkøb fra "lopperne"!

Jeg var da lige en tur på lopperne igår! Og her er det jeg fandt (udover 4 duge med retro mønster)


3 lilla urtepotter, lige til nogle flotte forårsblomster på terrassen!!




2 übercool grønne kufferter og en flok træheste! ( disse ting fik jeg af min søde mor, der prøvede at prutte om prisen, men uden held. De var hverken til at hukke eller stikke i! )


Ud af en af dugene, har jeg syet en puslehynde med dertil hørene pung. Sådan en har jeg manglet. Den kan lige være i min taske, så jeg ikke behøver at slæbe den store pusletaske med, hvis jeg bare skal ud på en lille tur. Der er bare plads til puslehynden, 1 ble og 1 lille pakke vaskeservietter!
Ideen har jeg fået på Maikens fine blog!

7 kommentarer:

Maiken sagde ...

Et pusleunderlag er nemlig en helt genial ting, så godt at se andre har taget idéen til sig. :)

Dog synes jeg at almindeligt voksdug "klistrer" for meget, så jeg foretrækker tekstilvoksdug...

Grith sagde ...

Det var da en god idé - kommer jeg da til at lave til min søsters lille pige - Jeg har tvillinger på snart to, så der skal alligevel en hel del med, så den bliver nok for lille.

Hilsen Grith

Mette Kathrine sagde ...

Maiken - ja du har ret i det med voksdugen, men jeg bruger ofte en stofble alligevel. Jeg forestiller mig, at det ellers også kan være koldt at ligge på. Men det er super med et ekstra underlag, til f.eks. en cafe uden puslebord :D

Grith - ja det er nemt at lave. Maiken har lavet det med lidt fyld i, også en super god ide!!

Fru hygge sagde ...

Ej, jeg havde selv samme tanke i går - ville også have været på lopperne, men kom væk fra det igen. Det er en god ide med pulsehynden:0) Den anden dag fik jeg lavet min første toiletpung med for og lynlås. Har simpelthen ikke kunne finde ud af det med foret, men knækkede koden den anden dag;0)
Ha en god aften.
Kh. mette

Mette Kathrine sagde ...

Mette - det er da super du har fået syet en toiletpung. Glæder mig til at se den :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Ja, så skulle man alligevel ha´ taget turen ud til lopperne, dit heldige asen... :O)
De har altså tit noget kreaguf derude og så er det jo helt andre priser end f.eks. genbrugsbutikkerne.
Kh. Lene.

Mette Kathrine sagde ...

Lene - ja det er en del billigere. De havde desværre ikke så meget retrostof som jeg håbede. Men det er altid hyggeligt med en tur på lopperne :D