torsdag den 17. marts 2011

Så' der pandekageeeeerr!!!!



mums nogle lækre pandekager jeg lige fik "hæklebaget"! Anna er helt vild med pandekager og elsker at lege at hun bager dem og serverer dem for hele familien. Så jeg måtte selvfølgelig prøve at hækle et par pandekager. 1 med hindbærsyltetøj og 1 med sukker.

BY THE WAY!!!

KIG LIGE FORBI kattekluns.blogspot.com og se hvordan du kan støtte Japan med din kreativitet! Brug gerne dette billede herunder, hvis du ønsker at linke til projektet fra din blog.




5 kommentarer:

Grith sagde ...

Øv - skulle lige til at skrive jeg kommer forbi nu - men dem der vil jeg ikke spise.

Det er nu en rigtig god idé - det der hæklede legemad.

Knus Grith

Mette Kathrine sagde ...

ha ha ha ha nej grith det kan jeg godt forstå, de er nok lidt tørre he he... Men det var et stort hit hos Anna.

vibeke sagde ...

Funny funny. De er smadder fine.

Kat sagde ...

Fantastisk! Jeg skulle netop til at høre, om nogen ku lave et billede:)

Christina sagde ...

Super idé med de hæklede pandekager. Der er så mange gode minder forbundet med pandekager;) Så skønt at dette moment kan indgå i legen;)