lørdag den 19. marts 2011

pasteller, påskeæg og endelig forår!


Igår fik jeg bl.a. lavet disse fine påskeæg, som jeg har set hos wooz.dk - jeg kan virkelig anbefale et kig forbi hendes meget spændende blog!

Æggene er meget nemme at lave og hun har lavet en rigtig fin DIY til dem på hendes blog. Det eneste du skal bruge er garn, tapetklister, balloner og en nål. Så kan du næsten regne fremgangsmåden ud :D Jeg glæder mig ihvertfald til at hænge dem op i min stue.

Jeg fik også lavet noget til kattekluns.blogspot.com 's projekt "støt Japan med din kreativitet". Men det holder jeg hemmeligt lidt endnu!
Husk og kig forbi og følg med i projektet.

God lørdag!

1 kommentar:

Fru hygge sagde ...

De ser rigtig fine ud. Iihhhh det er dejligt, at foråret er over os:0) Annas hæklede pandekager er lige til at spise. Mums!!!