torsdag den 31. marts 2011

Kig forbi denne blog - som altid er et lille lyspunkt i min hverdag!

Kender du det, at selv på de triste og grå dage, så er der nogen mennesker, som altid kan få et smil frem på dine læber. Jeg er stødt på en pige med en blog, som altid kan få smilet frem hos mig. Hendes blog handler bl.a. om at være på barsel, om at være mor, tanker og synspunkter i hendes liv - tilsat en rigtig skøn humor og sjove input og billeder!


Jeg håber du vil kigge forbi Ditte Marie !! 


Jeg kan ihvertfald anbefale det !!
Billedet taler vidst for sig selv :D

3 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Jeg smutter starks ind på hende blog!:)

ditte marie sagde ...

århh hvor er du sød Mette Kathrine. 1000 tak! -jeg er meget stolt over det du har skrevet.

Mette Kathrine sagde ...

Ditte Marie - Det var da så lidt! :D