fredag den 11. marts 2011

Jeg sprang ud - og jeg kunne faktisk godt bunde!!!




Her er det jeg sprang ud i! En jakke/vest til min lille prinsesse. Jeg fik mønstret af fruea.com og troede faktisk at den var alt for svær for mig, men Mette sagde at jeg skulle tage et skridt ad gangen, det gjorde jeg - og her er resultatet. JEG ER PISSE STOLT!!!! Så tak til dig Mette, for et lille kærligt spark :D

Jeg lavede lidt småfejl, som jeg rettede på min egen måde. Men alt i alt en fin lille sag. Og Anna blev rigtig glad for den. Det er jo det vigtigste!!

Skulle du være interesseret i at sy vesten, så kan det være at Mette - fruea.com vil sende dig mønsret på mail. Super smart, lige til at printe og klippe ud!!

8 kommentarer:

Julie sagde ...

Nej hvor er den fin ;0) Kan godt forstå du er stolt af den

mette sagde ...

Den er virkelig blevet fin. Har også mønstret, så nu skal det prøves!

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Wauu hvor er den bare flot....den skal du da også bare være super stolt af :o)

Sandie sagde ...

Den er blevet super super fin! :)

Lene sagde ...

Hvor er den bare super flot!!
Dejlig applikation og farver.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

SÅ flot, Mette Kathrine - man kan, hvad man vil, ikk´??
Kh. Lene.

vibeke sagde ...

Wauw hvor er den flot, og hun hygger sig rigtig under den store hætte. super cool.

Mette /www.fruea.com sagde ...

Hvor er den blevet flot - haha jeg er også helt stolt af dig :O)

GODT GÅET!