søndag den 6. marts 2011

Forår, Indkøb, Kager og ny Jakke!!!


Im in loooovveee!!! Denne jakke (fra Danefæ) har jeg ønsket mig i lang tid. Jeg fik penge i fødselsdagsgave til at købe den ( i september) og nu har jeg gjort det. Et par klik på nettet og den havnede i min favn. Og jeg er VILD med den. Farven er lækker, kvaliteten er super. En pæn jakke, der samtidig er praktisk. Nu kan foråret bare komme an!



Der er fastelavn i Annas børnehave i morgen og så havde mor her jo en undskyldning til at øve sig i cupcake-bagning. Jeg har købt mig et sæt med tyllere, så der er blevet produceret sukkerblomster til den store guldmedalje. Anna var med til at bage, dog med skrig og skrål og uartigheder, så det er vidst godt hun skal i børnehave i morgen, efter 4 fridage!!!




Og SÅ kom jeg endelig en tur til søstrenes lækre butik. MUMS hvor har de har mange fede ting. her er lidt af det jeg købte. Det blev selvfølgelig også til et par sættekasser og en masse papir.

God solskins søndag!

2 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Ja, Mette Kathrine, de søstre er værd at være i familie med :o)
Jeg måtte bestemt også ha´ plaster, spændende plaster - også selv om børnebørnene synes, det er bamsen og vægfliserne i kælderen, der trænger mest. De fine bånd pynter i systuen, man fristes jo næsten over evne, men godt, at priserne er til det, ikk´?
Kh. Lene

Mette Kathrine sagde ...

Lene - lige præcis. Men det er sjovt som jeg alligevel altid ender med at komme af med mange penge i SG. Man tror det er så billigt, men mange bække små.... Sådan går det når man hamstrer :D