mandag den 28. marts 2011

Billedspam af hygge og forårspynt!

Så kom det fine forårspynt op i stuen, som jeg lavede i sidste uge. Lørdag gjorde vi forårsrent, så nu kunne de få lov og komme op og pryde stuen. 


Søndag var vi en tur i sommerhuset. Jacob var i haven med vores altid hjælpsomme ven, Martin. Vi fik klippet ned og ryddet ud, så der nu kommer endnu mere lys ind i huset og så er der gjort klar til at vi skal have bygget en lækker træterasse! Jeg fik klaret rengøringen inden døre, hæklet og hygget med børnene. Om eftermiddagen kom svigerfamilien på besøg til kaffe og cupcakes.




Anna lå i køjesengen og legede med barbie, bamser og læste bøger! Det er da sommerhushygge, så det vil noget! Vi havde selvfølgelig tændt op i brændeovnen og hækletøjet var taget i brug.


Hvor er det bare dejligt at det er blevet forår!

7 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Hvor er det en fin blog du har her... :o)
Jeg har fluks tilmeldt mig som fast læser... :o)

Mette Kathrine sagde ...

du er SÅ velkommen :D

Blomsterpigen sagde ...

Jaaa, hvor er der lækkert! Hvornår kan jeg flytte ind? Og skal jeg i øvrigt have noget med i den anledning? ;)

Knus B

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

Stjernestøv sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud! Er helt vild med fuglene du har lavet:o)

Mette Kathrine sagde ...

ha ha blomsterpigen - det kan lejes for billige penge, hvis det skulle have interesse :D

Heidi stjernestøv - tak, hvor er det hyggeligt at du er med herinde nu!!

Blomsterpigen sagde ...

Uh... alvorligt? Hvor ligger det henne? Og ja.. måske.. en weekend eller noget? Hvad koster det? Iiiiih, så flytter jeg jo ind alligevel ;)

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

Mette Kathrine sagde ...

Blomsterpigen - det ligger på Røsnæs ved Kalundborg, dejligt naturskønt sted med vand hele vejen omkring halvøen Røsnæs. Sig til så skriver jeg gerne en mail med endnu mere info :D